❤lilleprinsentilmamma❤ Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 Min lille skatt er 3 mnd og jeg vil gjerne ha en bra reiseforsikring, når vi er ute å reiser:-) Hvilken anbefaler dere?
Purr+Purrfect Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 Hei. Jeg har helårs reiseforsikring i Gjensidige. Den har jeg vært så uheldig og få testet ganske grundig flere ganger faktisk! Og jeg er superfornøyd! Så den kan jeg trygt anbefale. Både når det gjelder sykdom i utlandet og tyveri.
Lykkemin Skrevet 31. mars 2011 #3 Skrevet 31. mars 2011 Europeiske skal visst gå for å være den beste, men har hørt mye bra om Sparebank 1 sin og så vi går for den da vi har våre andre forsikringer der
Purr+Purrfect Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 Evt kan du gå for noe mer håndfast og se på denne test-linken: http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=10002219
*NordNorge* Skrevet 31. mars 2011 #5 Skrevet 31. mars 2011 Jeg har alle mine forsikringer i Tryg Vesta, kjempebra. Ikke så alt for dyrt heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå