Gå til innhold

Hvor mange dager igjen torsdag 31/3?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 dager over, men skal få modningspille i morgen, så jeg håper å bli mamma i løpet av helgen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

9 dager igjen..og er rimelig klar for å få ut den lille prinsen :)

Skrevet

30 dager igjen:)

Skrevet

8 dager igjen. Begynner å bli utålmodig nå.

Skrevet

37 dager igjen til ultermin :)

Og så er det vel i overkant av 50 dager til jeg skal føde. Best å belage seg på overtid som med de to andre. hehe :)

Skrevet

22 her,men får vite om det bi keisersnitt i morra. Ligger på tvers nå igjen. Og da e det bare litt over ei uke igjen,hurra:)))

Skrevet

59 dager igjen til termin!

Skrevet

36 dager til termin, men virker som hun snart kommer....Spennende tid fremover :)

Skrevet

7 dager på overtid, og mektig lei. Håper det skjer noe snart...

Skrevet

57 dager igjen her ;) men håper jammen hun kommer litt tidligere :P hehe.. har bare hatt 6mnd pause mellom forrige og denne graviditeten.. så føler at jeg har gått gravid i flere år her ;)

Skrevet

3 dager til termin og INGEN tro på fødsel snart. hehe :)

Jeg har ikke kjent disse kynnerne alle snakker om, og selv om ting begynner å bli tungt og slitsomt så føler jeg ikke at jeg har noe ubehag. Sover litt dårlig på natta, men sånn skal det jo være! Blir verre etter babyen er født uansett :)

Men er det flere som føler at fødsel ikke er i nærheten? Skulle gjerne hatt kynnere, nedpress og deres andre plager jeg!

Skrevet

I dag har jeg igjen 6 dager til KS. Disse dagene går jammen meg sakte, også nå som det blir helg i morgen å, ååå hehehe....

MEN plutselig er onsdagen her og jeg ligger på operasjonsbordet. Nettop vært på info møte på Ahus sammen med andre damer som også skal ha KS i april.

Skrevet

31 dager i dag, og akkurat én måned i morgen :-) Håper jeg slipper overtid denne gangen og at hun kommer før termin :-) hehe. Har mye kynnere og mensmurringer, så er jo lov til å håpe ;-)

Skrevet

14dager her.

Skrevet

40 dager, så da er jeg vel HØYGRAVID:)

Skrevet

13 dager igjen, og gruer noe helt sinnsykt til fødselen.. men er ingen vei tilbake nå.. Har mye vondt, så er spent på når lilletulla har tenkt å melde sin ankomst. Min mens termin er om 3 dager:-)

Gleder meg så utrolig mye til jenta er ute, jeg kan bevege meg (mer), og til å kunne komme meg litt ut å trille, føler meg så immobil for tiden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...