Gå til innhold

Hvor mange dager igjen torsdag 31/3?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

6 dager på overtid her og ganske lei i grunn...

Hvordan ligger det an hos dere?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

24 dager igjen nå:-)

Skrevet

8 dager igjen i dag..... og veldig veldig klar for at det skjer noe i nærmeste fremtid =D

Skrevet

14 dager igjen til ul-termin, og 18 dager til mens-termin. Prøver alt jeg kan å ikke være utålmodig enda!!!

Skrevet

18 dager til min ul termin :-))

Skrevet

5 dager over termin :) er ikke kjempe lei enda, men det begynner å ta på tålmodigheten bittelitt nå. Har så mye vonde kynnere og det presser på noe vanvittig. Skulle tro hun er på tur ut enkelte ganger. Og gleder meg veldig til å kunne ut å trille tur og få bevege meg.

Skrevet

16 dager igjen her :) energien har kommet tilbake plutselig, men den varer nok ikke evig ;)

Skrevet

Termin i dag ;) men det virker ikke som om noe skal skje.. men håper det bare er stille før stormen..

Skrevet

akkurat to uker til termin:)

14 dager bare...venter på at noe skal skje, er klar egentlig:))

Skrevet

36 dager igjen nå :)

Går jo kjempe fort!!

Skrevet

Da har æ den foreløpige rekorden på 61 daga :)

Skrevet

22 daga igjen :)

Skrevet

46 dager igjen... Har litt skrekken i dag og er ikke utålmodig enda :P Hun kan godt holde seg inne de siste 46 dagene. Haha!

Skrevet

37 dager igjen.

Har fortsatt litt ventetid igjen, men det er helt greit. Synes tiden går fort :)

Skrevet

13 dager igjen <3 hun kan godt komme nå, men også gjerne vente noen dager. må nå bare få sagt at jeg gruer meg sykt til fødselen, uten å ville skremme noen. For det er jo en helt utrolig fantastisk opplevelse :)

Skrevet

her er 14 dager igjen til termin:)

Skrevet

5 dager på overtid og ganske frustrert...

Skrevet

49 dager igjen for meg, nøyaktig 7 uker til termin, så fortsatt en stund igjen, helt greit foreløpig!

Skrevet

57 dager, kjennes leeenge ut i dag.

Skrevet

30 dager igjen til termin :) Synes tiden går fort sakte, hehe :-P

Skrevet

8 dager.... Synes de siste dagene går sakte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...