Gå til innhold

hva synes vi egentlig om Hotel Cæsar om dagen( mener da oss som ser ikke dere som ikke liker det)

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke helt sikker på hva jeg synes.

Men denne vanessa er guffen, cahtrine er grusom.

Goggen er kjempe søt,

Pelle og Juni kan det utvikle seg?

Denne Lyckhe duoen er jo også søt.

Fortsetter under...

Nja. Jeg hadde pause fra Hotel Cæsar før jul. Men nå ser jeg på det. Syns ikke det er så værst egentlig ;) Litt intriger må det jo være.. Hvor kjedelig hadde det ikke ellers vært?

Man blir litt irritert ja.. Spes av Cathrine og Vanessa!! Og far til Vanessa er irriterende han også. Men kan ha noe med at jeg generelt ikke er så begeistra for nordlendinger. Det er jo veldig stygt sagt da. Men det har nok noe med at jeg ble mobba av en. Så jeg forbinder nok dialekta med det..

Annonse

Akkurat nå er det ganske dølle greier med Cæsar`n. Det er liksom ingen gode karakterer igjen (med unntak av Juni, Svein og Cathrine).

Bea og Runa er utrolig kjedelige og t.o.m Jens August har tapt seg. Savner noen som var som Astrid, Loke, Scott, Benedicte osv. Noen med litt mer fart i.

Håper Svein kommer tilbake snart. Og Vilde. Eller at det begynner noen nye som er litt mer spennende.

Jeg så på helt til de begynte med alt dette nye tullet. Da var det slutt for min del. Så der har du min mening (og det er nå den siste uka eller så jeg har kutta ut å se på, så ikke bli sur på meg også!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...