Ledig dagmamma Strømmen Skrevet 30. mars 2011 #1 Del Skrevet 30. mars 2011 Hei! Jeg er en jente på 21 år som bor på Strømmen i et stort hus med stor hage - veldig barnevennlig. Jeg ser etter ca 3-4 barn jeg kan passe i tiden fremover. Jeg er ledig allerede nå, og har planer om å fortsette å være dagmamma om det lar seg gjøre som en jobb. Jeg har veldig mye erfaring med barn "til bare å være 21 år", for det er sikkert mange som tenker at det er litt skremmende. Jeg har fullført barn og ungdom på vgs og gikk ut med nesten 5 i snitt, ( med andre ord, er interessen stor for barn ) Jeg har også jobbet i barnehage, SFO og barneskole både i praksis og utenom. Jeg har også vært dagmamma tidligere for en liten gutt på 8 mnd sommeren 2010 og har gode referanser derfra. For tiden er jeg bare hjemme og ser etter jobb, da jeg kom inn på tanken "dagmamma", noe jeg har veldig lyst å drive med. Jeg er også støttekontakt for en jente på 10 år 1 dag i uken, gjennom lørenskog kommune. Ta gjerne kontakt på tlf : 93 28 88 79 eller mail : [email protected] Jeg er veldig fleksibel og ledig, så det er bare å ringe eller sende mail så kan jeg stille opp fort hvis det evt er intressant å ta en prat. Ps: Det går fortere å få svar via tlf, da jeg ikke skjekker mail like ofte. Mvh Linn Yvonne Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143086435-ledig-dagmamma-p%C3%A5-str%C3%B8mmen-omg%C3%A5ende/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå