Gå til innhold

Ledig dagmamma på Strømmen Omgående!

Anbefalte innlegg

Hei! :) Jeg er en jente på 21 år som bor på Strømmen i et stort hus med stor hage - veldig barnevennlig. Jeg ser etter ca 3-4 barn jeg kan passe i tiden fremover.

Jeg er ledig allerede nå, og har planer om å fortsette å være dagmamma om det lar seg gjøre som en jobb.

Jeg har veldig mye erfaring med barn "til bare å være 21 år", for det er sikkert mange som tenker at det er litt skremmende.

Jeg har fullført barn og ungdom på vgs og gikk ut med nesten 5 i snitt, ( med andre ord, er interessen stor for barn )

Jeg har også jobbet i barnehage, SFO og barneskole både i praksis og utenom. Jeg har også vært dagmamma tidligere for en liten gutt på 8 mnd sommeren 2010 og har gode referanser derfra.

For tiden er jeg bare hjemme og ser etter jobb, da jeg kom inn på tanken "dagmamma", noe jeg har veldig lyst å drive med.

Jeg er også støttekontakt for en jente på 10 år 1 dag i uken, gjennom lørenskog kommune.

Ta gjerne kontakt på tlf : 93 28 88 79 eller mail : [email protected]

Jeg er veldig fleksibel og ledig, så det er bare å ringe eller sende mail så kan jeg stille opp fort hvis det evt er intressant å ta en prat.

Ps: Det går fortere å få svar via tlf, da jeg ikke skjekker mail like ofte.

Mvh Linn Yvonne

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...