Gå til innhold

Helt utrolig hvor mange uvitende folk som har svart inne på øyefargetråden


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, vet absolutt ikke alt, men svarer heller ikke på alt.

 

Jeg kjenner teoriene for genetikk. Har studert genetikk på universitetet. Jeg svarer ikke på den typen tråder med mindre jeg vet svaret på spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte, fordi jeg vet svaret. Jeg gav et riktig svar. Jeg fikk svaret om at øyenfarge er sammensatt genetikk, og at det ikke er så enkelt som at brun er dominant. Dette var etter vi to blåøyde fikk et brunøyd og et blåøyd barn. Begge veier er fullt mulig, men det er ikke det mest vanllige, da brunt ofte vinner frem.

Jeg fikk svar på dette fra en lege som er veldig flink i genetikk, uten at han er spesialist. Han sa også at dette er relativt ny kunnskap, og at ikke alle leger kjenner til, har greie på dette.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med HI her, det er altfor mange som påstår og antar.. det bør folk slutte med. Vet man ikke svaret skal man heller ikke svare på en måte som utrykker at man er sikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn er det jo alltid her inne. Kløft i haka innlegget var ikke et spor bedre. Utrolig hvor mange som tror de kan motbevise vitenskap ved å komme med eksempler fra egen familie. Og utrolig mange som ikke verdsetter vitenskap. Det er lagt ut flere gode linker på den tråden men får inntrykk av at de fleste heller hører på hva tanta til onklen til mora og deres familie opplevde, enn hva en professor i gentikk har å si om saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje ikke alle er like trangsynt som vitenskapen?

 

vitenskapen er vel mer en regel på hvordan ting skal være etter det normale. men så har du de som kommer utenfor vitenskapen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?

Hvem er det som faller utenfor vitenskapen? Det er sant at vitenskapen ikke har funnet alle svarene, men eller at det ikke hender at man oppdager nye ting, men det betyr jo ikke at noen faller utenom vitenskapen. Hva er det du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...