Gå til innhold

Noen av dere som har hatt litt farga utflod/litt blod rundt ikm dagen som d har gått bra med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off...vokna opp og gikk på do i dag tidlig og de var d litt farga utflod på papiret...sånn va d i noen Tima før d ga seg...har d ikkje no...legen kunne ikke si noe fra eller til...dva vist ikke uvanlig m en liten blødning rundt mens dagen... Noen av dere som har opplevd d? Ca 4+på veg..

Skrevet

Jeg hadde en blodblandet utflod samme dag som IKM, så jeg tenkte at håpet var ute. Men tante rød lot vente på seg;) og tre dager etterpå testet jeg positivt. Har du testet positivt?

Skrevet

Ja eg testapositiv tirsdag og så kom dn utfloden i går:( hadde ma inov så e ganske engstelig ja.... Men takk for et oppløftandes svar:)

Skrevet

Da er jo sjansen enda større for at det går bra.

Håper du lykkes!

Skrevet

Hei kjære du, håper det går fint med deg.. I forrige svangerskap hadde jeg blødninger de tre første månedene, men alt gikk fint likevel. Var naturligvis stresset på grunn av det, men har i dag en nydelig 6 åring. :)

Skrevet

Jeg hadde farget utflod i begynnelsen denne gangen. Varte ca en ukes tid tror jeg. Var kjemperedd siden jeg har mistet to ganger før. Var først på en ul når jeg var 6+1, og da så vi ingenting, bare et hulrom. Så ble det ny ul 7+0, og da så vi endelig både baby og hjertet :) Nå ser alt veldig bra ut :) jeg er nå 15+3. Ikke gi opp håpet :)

Skrevet

Har mista i sa og før jenta vår så blod er forbundet m at d er noe gale:( men så kjekt å lese at d har gått bra m flere av dere;) har ikkje hatt noe mer farga utflod siden i går formiddag... Kjenner litt mens smerter i magen men berre helt svake.. Er forferdelig å ikkje vite kossen d går.. Blir noen spente dager fremover..

Skrevet

Føler virkelig med deg nå. Jeg hadde også en del menssmerter denne gangen, og både smertene og utfloden kom spesielt om jeg stresset mye. Jeg valgte å ta det ekstra med ro, ta mye hensyn til meg selv, og slappe av det jeg kunne. Det var vanskelig, men føltes riktig for meg. Håper virkelig dette går bra for deg, og at du får oppfølgning fra legen din. Jeg fikk ikke det, så jeg valgte å gå til privat lege for oppfølgning de første ukene. Han tok seg veldig god tid, og forklarte meg mye. Det var godt, men det var lange dager å komme seg gjenom uansett. Jeg heier på dere :)

Skrevet

Pga ma i nov skulle eg få ekstra oppfølging.. Var til legen i går så ho har henvist meg til gynekolog og så har eg tatt blodprøve i dag og skal ta ny på mandag.. Så da er d vell berre å vente på svar på blodprøvene.. D er vell lite å se på ul i uke 4 eller 5? Bør vell vere 6?? Har fri noen dager no så da får eg ta d litt m ro tenkte eg... Tok test på tirsdag og no trur eg at eg må kjøpe mg en i mårra og..haha den blir jo positiv uansett men... Off blir litt sprø av dette..

Skrevet

Ja, man blir lettere tullerusk av den situasjonen, men du må nesten bare la tida gå. Plutselig har de første ukene gått, og du får se at alt er bra :)

Skrevet

Ja håper d:) håper d ikkje blir noe mer blod.. Tusen takk for praten;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...