mammatil4ioktober :) Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Nokon som veit om barselhotellet er ope i Haugesund i påsken?
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 31. mars 2011 #3 Skrevet 31. mars 2011 Pleier desverre å være stengt i påsken så regner med det er det i år også.Så jeg håper å unngå påsken: ) Men ellers er det jo mindre plasser der nå enn tidligere så blir nok enda vanskeligere å få plass der enn før. Jeg har vært heldig og fått plass der med de to andre men forbereder meg på at jeg fort ender på føden denne gangen. De har tatt minst 4 rom til geriatrisk sengepost,derfor dårligere plass der enn før. Men lykke til : )
mammatil4ioktober :) Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2011 Takk for det Kva tid har du termin? Er det dårlegare plass der no enn det var i 2009?
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 31. mars 2011 #5 Skrevet 31. mars 2011 Termin 4 mai.Du da? Ja var nå i februar de flyttet geriatriske pas ned og bruker iallefall 4 rom som pasientrom og sikkert minst et som vaktrom regner jeg med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå