trippeltopp Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Er i uke 25 og har så innmari mye menssmerter... i tillegg ligger babyen så langt nede i bekkenet, og i dag hørte jeg om en som fikk baby to mnd før tiden - og hun hadde vært plaget av akkurat det samme som jeg er.. Ble unektelig litt stresset da. Noen som vil berolige meg...?
theres 1986 ♂ ♀ ♂ + ♀ Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 berolige deg kan jeg ikke siden jeg ikke er en lege, men er i uke 26 selv og har vært mye plaget med smerter nederst i magen...det viser seg hver gang at det ikke er noe farlig,men siden dette er 4 svangerskapet så tenker jeg ikke noe særlig over det lenger.. har hatt det de tre første gangene også.
Malene & 2 1/2 små Skrevet 31. mars 2011 #3 Skrevet 31. mars 2011 Hei! Er 2gangs og i uke 34, og har hatt en del murringer sånn av og på i begge mine svangerskap. (har og hatt lav mage begge ganger..). Som regel betyr det bare at livmora vokser/tøyer seg. Sjeldent det er noe annet enn det. Følger det med blødninger, feber eller faste tak, kan det jo være noe annet.... Blir du stressa, må du jo bare ringe legen din....Bedre å få det sjekket enn å gå å være urolig! I mitt første sv.skap ble jeg sjekket et par ganger underveis pga smerter og uro rundt dette. Deilig å bli tatt på alvor! Var heldigvis ingenting.. Masse lykke til videre!!
trippeltopp Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2011 Takk Er ikke mer stresset enn at jeg blir beroliget når jeg hører andre hadde det likt Jeg hadde det nemlig overhodet ikke med førstemann, før de tre siste ukene før fødsel, så jeg forbinner det liksom litt med fødselen da. Men er ikke noe som minner om faste tak, så tar det med ro jeg da
Bebis Nr. 3 :-) Skrevet 31. mars 2011 #5 Skrevet 31. mars 2011 Da er vi flere :-) Lurer veeeeeldig på dette jeg også. Har to svangerskap bak meg, men ingen av de viste slike smerter og slik ubehag du beskriver så jeg også er litt usikker på hva dette egentlig betyr.. Man blir jo så bekymra når man opplever noe nytt og ukjent også.. I tillegg har jeg ikke kjent liv i dag, og nå er jeg super stressa for å prøve å vekke den lille som alltid sparker i fra seg på morgen/formiddag :-( Tips til hva jeg kan gjøre for å få frem litt bevegelse?
*tobarnsmamma*i*august* :-) Skrevet 31. mars 2011 #6 Skrevet 31. mars 2011 Iskald sterk saft pleier å få litt futt i dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå