Gå til innhold

Dere som har født tidligere.... (ang. slimpropp - beklager detaljer..) :-/

Anbefalte innlegg

Slimproppen min begynte å gå i går (tror jeg da)...med masse blankt slim (MASSE)..

Masse i går, litt i dag også (mer hvitt) og i kveld var det blankt med litt friskt blodspor i..

Vet det er heeelt individuelt...men hvor lang tid gikk det før du fødte etter at slimproppen tok dukken..? ;-)

(Er 2 dager over termin også, da...) :-/

Fortsetter under...

hm... hvordan var dette slimet? var det mer fast som gele, eller bare slim?

kan jo væøre forskjellig sikkert, men hos meg var det hvertfall en svær geleklump som kom! TO GANGER!!! tørket meg etter jeg hadde tisset, og papiret "hang" likosm "fast" så jeg kjente jo at jeg dro noe ut, og det var denne geleklumpen, var veldig lite blod i den, men den var stor, som en golfball. to dager etter kom slimproppen nok en gang og da med mere blod, like etter gikk vannet og jeg fødte noen timer etter :)) skal sies jeg var noen dager på overtid ;)

I går var det helt blankt og bare slimete som ble med papiret... I dag har det kommet et par hvite "klumper" av seg selv, også var det blankt med litt rødt i nå på kvelden som fulgte med papiret...

Har hørt et par ganger at dersom det er blodspor i, så er fødsel "nære"....så ble litt spent da... ;)

Annonse

slimproppen min var ganske mye større enn en golfball:/ ganske ekkelt egentlig:/..

Men gikk ca 22 timer fra slimproppen gikk til prinsen ble født.

Men da hadde jeg hatt rier i 40 timer eller noe allerede.

Kjenner også en der slimproppen gikk to uker før å hun fikk da høre at om slimproppen går ikke nødvendigvis har så mye å si om hvor nær fødsel er.

Jaja...masse forskjellig. Trøsten er vel at jeg nok slipper å gå i 2 uker til...er 40+6 i dag og 3 dager over UL-termin, så blir vel satt i gang neste fredag om ikke annet.. ;-) ;-)

Og jeg som hadde håpet på mars-baby.. :-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...