Gå til innhold

Hva tenker du om meg når du hører dette? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal flytte.. For 3 gang på 5 år (grunnet skolegang, skilsmisse osv)

 

Og hvordan gjør jeg det? Jo, alene... Tar kjøleskap, sofa, vaskemaskin kasser osv osv alene...

 

Min forrige nabo trodde jeg var gal, da hun så meg lesset inn i flyttebilen...

 

Grunnen er vel at jeg er vant til å måtte gjøre alt alene, har vært med menn som ikke virker, som jeg pleier å si...

Pappa har hele livet fortalt meg at jenter ikke duger til noe, så er vel en liten faen i meg som gjør at jeg får til alt :)

 

Har ei søster som ville hjelpe meg denne gangen da, men hun er av samme slaget som meg. Ordner opp sjøl ;)

 

Flinke eller dumme? Hehe...

 

Er dessuten svært effektiv hvis det har noe å si ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At du må være sterk!

Jeg er alenemor og hamler opp med det meste alene. Men muskelkraft har jeg begrenset med, og må ha hjelp til flytting - ellers hadde jeg nok havnet under skapet :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv har jeg flyttet 16 ganger på 14 år... og gjort det meste alene... med 1,2,3 eller 4 unger på slep.... stortsett uten at noen har tilbud seg å passe barna... (men svart nei når jeg har spurt..)

 

Hva jeg tenker.... sikkert en helt alminnelig jente....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det ligner på meg også.

Har mange gode hjelpere stort sett hvis jeg trenger det i form av bror/far/stefar, men er vant til å ordne opp i det meste selv. Har flyttet hvert og annethvert år de siste årene av ulike årsaker (jobb, brutt samboerskap, leid, eid, kjøpt/solgt etc) og lasta og lempa mye selv.

Til og med da jeg var gravid i 8 mnd lempa jeg flyttelass, men en snill venninne tvang meg til å sette de tyngste bærejobbene over på henne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er også alenemor og vært på flyttefoten 4 ganger i løpet av 5 år. Vært mye tull med leiligheter som jeg har leid, men ser ut til å kunne bosette meg her nå over lengre tid.

 

Men for å komme til saken, så syns jeg at du er tøft. Ikke mange som klare det du klare. Har selv løftet og flyttet på tunge ting helt alene, for har ingen som kan hjelpe. Syns det er fint å kunne være uavhengig.

 

Bra gjort HI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som en flott kvinne som kan klare seg på egen hånd, trenger ikke mannfolk til å gjøre ting:) Det liker jeg!

 

Selv er jeg også veldig selvstendig. Har flyttet 8 ganger siden jeg var 14 år gammel. Ble gravid som 17-åring og da flyttet jeg 2 ganger, pluss en gang når baby var 3 mnd. Nå skal vi flytte igjen, og jeg håper og ber om en langtidsleie-leilighet. Skattepengene skal gå til muggsoppkontroll i leiligheten ettersom jeg har bodd i tilsammen 3(!) muggsopp leiligheter i løpet av mitt 19 år gamle liv..

 

Hehe, men så hadde jeg riktignok minimalt med møbler og ting, så flyttinga tok ikke så mye tid den tid:P Nå er det litt verre med masse babyklær og ting i kasser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...