Gå til innhold

Flere enn meg som syns "Hank Von Helvete" er litt småsexy?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, etter jeg var på Turboneger-konsert og så den magen henge ut og han var fælt sminka og etter han har uttalt seg så utrolig mye teit om diverse ang. psykiatri og religion, så syns jeg han er teit.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sexy men han er en "mann" altså mandig og typisk "mann" personlighet.

Så skjønner litt hva du mener, men ikke sexy....i den forstand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ett eller annet med ham ja! Egon har også sjarm, absolutt ikke pga utseendet, men fordi han er så jævla morsom :-) Fra Tromsø, du oppi her som spurte etter Egon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Dansken er sinnssykt deilig, har fått helt oppheng på ham om dagen - Synes Hank er litt vel feit blitt, men hadde ikke sagt neitakk til han heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hank er en kul mann med attitude. Ikke helt den typen jeg personlig ville kalt sexy, men det skyldes kanskje at han er gammel nok til å være min far ;) men det er helt klart at han har noe! Og han var definitivt rette mannen til å spille Cornelis Vreeswijk! De har/hadde en del trekk til felles, har jeg inntrykk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes Hank von helvete og Dansken finnes da ikke NOE sexy/tiltrekkende ved dem! Da kan dere ikke være mye kresne gitt hehe. Og nei jeg er ikke av den typen som liger solbrune glatt barberte barne romper, viss noen skulle lure på hvilke menn jeg liker:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe... Syns ikke har er spesielt sexy, men jeg ser hvordan enkelte kan synes det. For å sitere en tidligere studievenninne; "Jeg liker menn som ser ut som de fanger sin egen mat". Føler det er beskrivende. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...