Gå til innhold

Dere mammaer med 1 bar som bor alene,hvor mye bruker dere sånn va i husholdning,mat mm i mnd?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja,jeg tenker kanskje det er greit å skrive ned i budsjettet? Da er det ikke sånn at du spinker å sparer eller? Er du student forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke student, men har ikke den beste lønna i verden. Likevel lever vi godt på 2500,- til mat og husholdning.

 

21:56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker også ca 2000-2500 ,-

 

Både jeg og sønnen min spiser ikke så veldig mye, så noen ganger holder det bare å kjøpe til 1 porsjon. Også bor sønnen min borte 5 dager annenhver uke, så da kjøper jeg nesten ikke mat i det hele tatt. Gidder bare å lage ordentlig middag når han er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke full oversikt men tror nok det går en 1000 lapp i uka med alt av mat, husholdningsartikler osv.

Vi spiser veldig mye frukt og grønt og det koster jammen en del. Lager oss ofte fruktsalat, og spiser ellers frukt hver dag(både i bhg og hjemme). Middag prøver jeg lage hver dag, og vi bruker mye ferske grønnsaker.

 

Har barnet hele tiden så har jo selvfølgelig større matbudsjett enn de som har f.eks 50/50;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent 3000. Da er babymat inkludert i budsjettet. Skal lage egen konto for mat- og husholdningsavgifter og prøve meg på 2000 i mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...