Elvegris Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Er gravid i åttende uke, men har altså fått apetitt som en middels flodhest! Skjønner jo at dette ikke handler om et reelt økt energibehov, men jeg er altså så ufattelig sulten hele tiden. Og sultfølelsen er nært beslektet med kvalme - går jeg sulten for lenge, blir jeg grisekvalm. Prøver desperat å spise fornuftige ting i alle fall - frukt, grønnsaker, litt knekkebrød osv. Men det føler mest for er feite hamburgere, pølser og annen usunn middagsmat. Prøver hardt å ta kontroll over dette - ønsker virkelig ikke en massiv vektøkning allerede i første trimester. Det er jaggu langt igjen... Forøvrig har jeg bare lammende trøtthet som svangerskapsplage - så egentlig har jeg jo et smertefritt og deilig svangerskap, altså Måtte bare utøse meg litt - selv om det egentlig ikke er noen grunn til å syte.
♥sebastian3003♥ Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 Hørtes ut som du beskrev meg.. Jeg er også i uke 8.. 7+5.. Som du selv forteller, så er appetitt og kvalm hånd i hånd.. I tillegg til å være voldsomt sliten for tiden, så har jeg faktisk klart å få bekkensmerter.. Hadde bekkenløsning sist svangerskap også, men hadde ikke trodd jeg skulle få det så tidlig denne gang..
Vi3&EttLiteFrø;) Skrevet 31. mars 2011 #3 Skrevet 31. mars 2011 Hehe, så godt å lese vi er flere...er nesten flau av att jeg spiser så mye..! Er heldigvis velsignet med en god forbrenning-MÅTTE DET VARE!!) -Og ja, det er FRYKTELIG vanskelig å spise sunt! har mest lyst på salte ting...som potetgull ol...Prøver å redusere dette da!! Knekkebrød funker heldigvis, som regel...... Er fryktelig kvalm 24/7, men spyr ikke...bare brekker meg...Skulle til tider ønske jeg spydde, så det kunne "lette litt"....Ville nok øsnket det bort om det var slik;) Håper på bedre og litt mindre sultne tider...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå