Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?? Ang. Home And Away...

Anbefalte innlegg

Hva er det egentlig med dette hai-angrepet? Var det en hai, eller skjuler Hugo noe??

Og hva gjorde at Angelo kom tilbake, og ikke vil reise igjen??

Og, hva skjekke egentlig på båten til Irene?

Vet vi det, eller vet ikke Irene det selv engang?

Liker ikke at jeg ikke alltid får med meg alle episodene:P

Fortsetter under...

jeg har fått med meg nesten alle episodene i de siste ukene. Men det er kanskje et par jeg ikke har fått med meg.

Siden hånden ble funnet (så ut som haiangrep), så så det ut som om Hugo ble bitt av en hai. Men jeg så ikke at han faktisk ble bitt, så om han lyver eller ikke...vet jeg dessverre ikke. Men det så sånn ut i hvertfall.

Angelo er tilbake for å etterforsker hai angrepet.

Det som skjedde på båten til Irene, er at Lou, kjæresten hennes er forsvunnet. De fant blod på båten og tror at Irene kunne ha drept han. Hun selv sier at hun vet ikke hva som har skjedd, men han er forsvunnet. Hun sitter i varetekt uten kausjon, for før Lou forsvant, etterlot han halvparten av alt han eide til Irene i et testament. Politiet så på det som at Irene hadde da motivet til å drepe han. Vi vet ikke hva som har skjedd, for de har ikke vist noe ang. det. Irene vet ikke hva som har skjedd med han, for den dagen han forsvant...lå hun og sov i lugaren med øretelefon på mens hun så en film

Noe i den duren...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...