Gå til innhold

Herregud! Hvorfor er noen mer heldig enn andre på Luksusfellen? Et års forbruk på mat, mens andre får bare dritt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns at alle har fått fine gaver. Og den største premien er jo å få hjelp med økonomien og hjelp til å styre pengene på en bedre måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var en mye finere gave enn de andre hadde fått... Betyr ikke at jeg har vært med der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som bleiedama :P Jeg tror de gir gave etter hva de synes om deltagerne. Kjipe folk, kjipe gaver. Hyggelige folk som er motiverte for å endre livet sitt, får fine gaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke teorien holder, 21.33. Bleiedama fikk jo en veldig fin gave, og tror ikke de var så imponerte over viljen hennes til å legge om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bleier er jo ikke så dyrt. Og ungen hennes var ganske stor også, da bruker de ikke så mange bleier for dagen.

 

En pakke bleier med 68 koster 85. Den tar ca 3 uker å bruke opp med tre skift daglig og koster dermed 1445 for ett år. Wow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg har det jo egentlig ingen betydning hva de på Luksusfellen får (selv om dere tror jeg har vært med der), men med tanke på at den største kredittgjelden jeg i historien har hatt er på 5000 kroner på Mastercard og betalt samme måned, tror jeg ikke at jeg er en god kandidat.

 

Synes bare at de er ekstreme forskjeller nårn det kommer til gavene de får. Noen får ting som ikke er verdt noe, som f.eks. litt hundemat som varer i 2 mnd, eller bleier som koster 2000 kroner i året. Andre får årsforbruk på mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hørte dere beløpet? Han fikk handla mat for 20 000 kr. Det er ca 1800 pr.mnd... Holder det virkelig?? Fikk ikke med meg om han hadde familie da??

 

 

Fikk ikke hundemat-mannen også hundemat for 1 år? Det han fikk i programmet var bare startpakken... Pluss at han fikk gratis veterinær i 1 år. Det er vel en ganske fin gave?

Eller dyr gave da, som du tydeligvis mener er det samme som fin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bodde alene, så det vil dekke en god del mat! Er ikke snakk om de store utgiftene for mat da...

 

Mener ikke nødvendigvis at dyre gaver behøver å være bra, men mat er vel noe alle trenger, og dermed en ufattelig bra gave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen på forrige sesong fikk jo ting som 1000kr til klær og lignende små ting.. et års forbruk med mat er jo knall da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..."Føkk opp økonomien din ORDENTLIG - få fin gave"... ;-) Hmmm....

 

Tror jeg velger normal og god økonomi, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, enig i at du høres ut som den sure bleiedama!

 

Jeg er også enig i at gaven han fikk, var finere enn mange andres, men jeg regner med det kommer an på hvem de får til å sponse gaven? Det var noen som fikk nytt kjøkken til utleieenheten de hadde i huset, slik at de skulle få inn ekstra inntekt. DET synes jeg virkelig var en topp gave, mye bedre enn to sykler etc som enkelte får...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes matvare gaven var altfor meget for en voksen mann som tjener en halv million i året og oppfører seg som en drittunge når han ikke får iste. Jeezeeeeeez!!! En usmakelig figur av et individ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gavene de får i slutten svarer vel til det som har vært et tema for de som er med. Han som dreit seg skikkelig ut med oppussing fikk jo materialer i slutten som gave. Det må da vel være den absolutt flotteste gaven som er blitt gitt der, men da var det ingen her som hylte og skreik om forskjellsbehandling.

 

Eller kanskje det bare var noe som HI ikke hadde behov for, så derfor var det greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...