Gå til innhold

Hvor høy er du, og hvilken sko strl bruker du..just for fun!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

21.26: Ja, har fått høre det et par ganger... jeg er ekstremt klønete da, og har ikke beste balansen..kanskje det er grunnen?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 167 og bruker 38 i sko.

Haha, husker når jeg gikk på barneskolen, da de mobbet meg for at jeg hadde så små hender og føtter. "Dvergføtter og dverghender" sjarmerende!!

 

Hadde jo ikke unormalt små bein, bortsett fra at jeg har ganske små hender da, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

165 og str 38. Merker føttene er blitt større siden jeg selv også har gått opp i vekt nå.. Før kunne jeg bruke 37 uten problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

176 og 35 (36 i smale sko)

 

(og jeg får høre det rimelig ofte om mine miniføtter, som ikke står til verken høyden eller min str 40 kropp...)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,70, bruker 38-39 ( 38 i småsko, treningsko, pensko ol, 39 til vintersko, da vil jeg plass til ullsokker.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

161 cm og bruker egentlig størrelse 34-35, men det er vanskelig å få tak i så blir str 36 som regel :)

 

Men er ikke lett å komme seg ned i småsko. Føttene min er omtrent like brede som de er lange ;) Skikkelig donaldføtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

180 og str 40-41.

 

Gikk opp ei skostørrelse etter første graviditet... håper ikke det skjer igjen etter denne graviditeten, for da får jeg problemer med å finne sko :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

165 og 37/38

 

men er det noen av dere andre som merker at føttene blir litt "større" (?) når man legger på seg?

Blir de virkelig lenger i lengden, eller er det bare bredden og dermed trenger man større sko?

Forvirret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...