Fizzymed2små Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Kan ikke huske at vi hadde det til eldste jeg altså, men mulig jeg er dårlig å huske.. Tror vi bare brukte strikkejakker, fleecedress osv..
V&A Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 da min første var 6 mnd var det midt på sommeren. hadde ingen jakke til henne på den alderen, synes det ble så posete og klumpete. men nå er minsten 7 mnd og hun fikk sin første jakke da hun var 6 mnd. det var i str. 80 , hun er litt god og rundt, og jeg vil ha ull eller fleece under den bruker hun hver dage, om vi skal kjøre bil eller hun skal sove i vognen eller hun skal oppi manducaen ! tenkte at det er litt mer "vindtett" enn bare en fleecejakke og det har gått supert, jakken er kjøpt på Name It, for 2 eller 300 kr
Noregsgard Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Har en blå Hummel jakke i str. 74 til sønnen min på 7 mnd som han bruker hver dag for tiden. Den er ikke så tykk, men kan fint brukes om det er litt kaldt ute også
sillyfilly og Olivia Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 Kjøpte softshelljakke fra Cubus. Myk og vindtett. Den varte hele våren og høsten, men nå begynner den å bli litt liten. Tenker å kjøpe en ny og større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå