Gå til innhold

Jeg syns det er jævlig trist at dib brukes som et sted å mobbe sine medmennesker

Anbefalte innlegg

Hva galt har denne dama gjort? Det går faen ikke en dag uten at noen her må uttrykke sin avsky for henne og bloggen hennes.

http://villapaprika.blogg.no/1301477695_har_man_valgt__vre_rl.html

Fortsetter under...

Det er vel den mest populäre hobbyen her inne.

Det er til og med visse ting det er godkjent og lov å tråkke på folk for. Röyking blandt annet.

Men du vet, det er mange lave damer her inne, som behöver noen å tråkk på for å bli litt höyere.

Synes det er skremmende at de fleste som skriver her inne har barn.

Hva sier de til barna sine da? "Du må ikke kalle noen dum..." og så logger de rett inn her og kaller folk både det ene og det andre. Håplöst!

Er helt enig i at det meste som blir skrevet om det er unødvendig ja, men hun tåler jo ikke konstruktiv kritikk heller da. Jeg skrev innlegg på bloggen hennes hvor det ikke var en slem ting i hele innlegge, men det var kritikk.

Kritikk som mer var ment som tips om bloggen hennes og ingenting annet. Endte med at kommentaren aldri ble lagt frem og jeg sperra fra bloggen hennes. Så veit ikke helt om jeg syns så veldig synd på henne jeg.

Hva vil du oppnå med å legge ut linken til bloggen hennes? Vi har hatt dette gående i en stund nå, og de fleste her inne har vel tatt et standpunkt nå. Noen liker henne, mens andre ikke liker henne. Kan vi ikke bare la dette være?

Annonse

Hvis folk hadde trykket på linken ville de sett hvorfor Squaw valgte å linke til den. Jeg er glad for at jeg fikk lese det. Var ikke klar over hvor ille det har vært, men har fått med meg noen overskrifter om henne ja. Har ikke giddet å lese om det da jeg stortsett prøver å ignorere de mest forkastelige innleggene her, rett og slett for å beholde mitt gode humør.

Håper folk forstår nå. Denne jenta er faktisk inne på forumet her, og hun blir selvfølgelig såret, på lik linje med alle andre normale mennesker her i verden.

Kanskje folk kan være litt mer forsiktige med å slenge med kjeften fra nå av? Hvis ikke må de gjerne heller gå inn på min blogg og lete etter dritt de kan slenge med kjeften om, så denne jenta kan få en velfortjent pause.

Hva er det med folk for tiden? Vanskelig å forstå at andre har følelser?

Så mye teite svar du fikk her Squaw. Det må jo kunne gå an å legge ut en link til Camillas siste innlegg uten at noen her skal tro at det er å kaste ut en brannfakkel.

Tro meg, de mislykkede stakkarene her inne som er ute etter å "ta" Camilla, antagelig som følge av at hun er ung, pen og vellykket - de har nok allerede lest siste innlegg i bloggen.

Når jeg leser innlegg her om Camilla eller om fotballfrue tenker jeg umiddelbart at det er et håpløst tilfelle av et kvinnemenneske som skriver det som ikke tåler at andre har det bra.

•✿Hildegirl er hjemmemamma✿•, du har tydeligvis like store problemer som alle andre her inne. Det er veldig stor forskjell på Mobbing og kritikk, og til og med kunne si sin mening.

Kritikk vil være at jeg ikke synes hennes interiør stil eller klesstil er pen.

Å kunne si min mening må en også få lov til. Hun lever i et glasshus. At hun enda later som hun og mannen bor og er sammen er jo ren løgn. Men hun klarer ikke å skrive sannheten, hun takler ikke at det perfekte livet hun trodde hun levde faller sammen.

Og dette har hun skapt selv, med alt det tulle preiket om at alt er perfekt, hus, hjem, bil, forholdet deres (før) alt var perfekt.

Som en annen sa, hun mangler MYE på en krone.

Annonse

Nå har jeg ingen formening om jenta, fordi jeg ikke kjenner til henne. Jeg har ikke lest bloggen før, og kjenner heller ikke til innholdet i de trådene som har vært her om henne. Jeg har likevel sett det har vært veldig mange tråder om henne. Det som står på bloggen hennes nå, regner jeg som mobbing, og langt i fra normal kritikk. Da må du gjerne si at det gjør at jeg har "like store problemer som alle andre her inne." Det gjør meg ingenting. Vi har alle våre problemer, noen større enn andre. Du har nok helt sikkert ditt og stri med, Anonym. :)

Vel, når man lager en blogg og publiserer den på nettet så er man faktisk litt fritt vilt. Når man selv oppsøker medier på den måten er det mer greit - ifølge vær varsom-plakaten - at personen diskuteres enn når man er en privatperson. Det er nok derfor innleggene her ikke blir slettet.

Jeg er innom her stort sett hver kveld, soser litt før jeg legger meg.

Har sett navnet "Camilla" bli nevnt vanvittig mange ganger, men aldri følt noe behov for å lese hva dere skriver, men det jeg ser på bloggen hennes nå... Nei, skjerp dere damer!

Dere kan bedre enn det her!

Dere er voksne, selvstendige og ansvarlige mødre, oppfør dere deretter

Ja, faktisk. Så lenge man gjør seg selv offentlig gjelder andre regler.

For all del, synes kommentarene er forkastelige og enkelte burde skjemmes, men tror altså det er lov og at det er derfor diskusjonene ikke fjernes. Nettet er en merkelig arena. Det er fullt lovlig å kritisere en offentlig person i avisen, men de krever som regel fullt navn. Nettet har man ikke helt klart å lage ordentlige regler for ennå, men kanskje det kommer. Blir uansett vanskelig å håndheve, da..

Enig med siste her, når man er offentlig person. Har en blogg som hele verden kan se, er med på blogg.no lister, er på tv og oppsøker medier for å fremheve seg selv. Ja da vil man jo være i rampelyset, da vil man ha oppmerksomhet.

Jeg blir kvalmen av å se at noen mobber barna hennes, og skriver fæle ting om de. Det er uholdbart, de barna har ikke valgt å være på nett, selvom hun legger ut bilder og informasjon om barna så må folk gi faen å mobbe barna hennes. De har absolutt ikke gjort noen noe og kan heller ikke forsvare seg og de er barn.

Men når det gjelder henne så har man lov å si det man mener og komme med kritikk, herregud. Jeg gir venner også kritikk og sier min mening uten at jeg blir truet med politiannmeldelse og det som er.

Jeg personlig synes hun oppfører seg barnslig, lever på en rosa sky og tror hun er langt mer voksen enn det hun virkelig er. Snakker så en kunne tro hun hadde levd i 60 år. Og jeg synes hennes smak er ræva, og vi har et godt liv og jeg er fornøyd med mitt liv, så dere som hele tiden skal komme med at vi som sier noe kritisk er sjalu kan bare klappe igjen matboksen.

Ikke kan hun skrive korrekt, hvis hun skal bli oppfattet seriøst i bloggverden så må hun jaggu meg lære seg å skrive korrekt og på et skikkelig språk. Dialekt eller fjortiss er ikke et forståelig språk.

Og det utbruddene hun får til tider med å skjelle ut alle, drar nærmest alle under en kam det er også barnslig. Hun må lære seg å tåle kritikk og at folk har mening, for hun har nok av dem selv.

Ja det var vel det, jeg liker henne iallfall ikke i det hele tatt. Linni gir av seg selv på en ærlig måte, hun liker jeg som blogger :)

Er nok neppe mange som støtter hun der.

Ser leserene hennes begynner også å forlange om hun og Håkon fortsatt er sammen. Noe de ikke er, men som hun tydeligvis ikke klarer å være ærlig med. Hvorfor bare ikke si det som det er, så slipper folk å ha noe å snakke om.

Merkelig dame, fy!

HI, jeg er helt enig med deg jeg.

Men, kaster ikke du en rimelig gigantisk stein i glasshuset nå? Eller er det slik at noen bloggere er helt ok å henge ut/mobbe kontra andre som er mer "stuerene"?

http://www.dinbaby.com/forum/thread/143076103

Kjempe bra OsloMor!

Snakk om dobbelmoral! Sitte her å gi alle en skjennepreken om meninger og kritikk så kaller hun selv enkelte bloggere for å være dumme, teite... Nei fy!

HI du er meg en falsk en!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...