Gå til innhold

Dere som har halvlangt hår på guttene deres...


MღM

Anbefalte innlegg

har dere gått til frisør for å få litt form på det? og når ble håret tykt nok til at det ikke bare så pjuskete ut? Har planer om å ha litt halvlangt hår på gutten vår på 20 mnd., men foreløpig så blir det bare seende litt pjuskete ut når det blir litt lengde på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det på poden tidligere. Gikk til frisøren og fikk klippet det i form slik at det ble fint guttelangt, når det vokste seg til.

 

Klipte til guttekort da han fylte 3 år. Da fikk vi problemer med at strukturen på håret var slik at det tovet seg veldig når han sov om natta, far i huset nektet å bruke balsamspray på guttungen, ungen hyla. Så da ble det guttekort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, får håpe sambo kan bruke det om problemet oppstår her ;) Har så lyst at han skal ha litt lengde på håret...

Da skal jeg få tatt en tur til frisøren med han jeg og se om ikke vi får klipt det litt i form - mine frisørkunnskapet er ikke så gode, så nå ser han nok litt skamklippt ut i luggen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Sønnen min har så tykt hår at det gikk fint at jeg klipte han selv. Det var så mye hår at det ikke ble feil. Klipte han hos frisøren noen ganger, men gjorde det likegodt hjemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår har typisk tynt nordisk hår, så synes litt bedre om jeg klipper feil. Men har jo gjort det hittil, og har ikke vært så aller verst...etter ei uke ihvertfal, he he. Satser på at det blir litt fyldigere etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde langt hår på gutten frem til han var rundt 2, 9 mnd. Det var fortsatt litt babyhåret, så ble ganske pjuskete, spesielt i luesesongen, men hadde så fine krøller så ville ikke klippe han.

Men så tenkte jeg at jeg bare måtte gjøre det, og vi dro å klipte lokkene, nå har det vokst ut tykt, flott hår, og jeg vurderer å la det gro litt igjen. Har også lyst på lengde på håret hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten her på 20 mnd har tykt halvlangt hår. Har klipt det selv sikkert 10 ganger, men tenkte å dra til frisøren snart. De får sikkert formet det bedre og så blir det lettere for meg å klippe etter senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...