Gå til innhold

Emmaljunga city cross - sportsvogndel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå begynt å bruke sportsvogndel til vesla som nekter å ligge når hun er våken. Bruker bagdelen når vi skal trille med den hensikt at hun skal sove, men når hun skal være våken er det greit at hun får sitte litt. MEN; syns selene på sportsvogndelen sitter så innmari høyt opp..? Noen som har erfaringer med dette - hva gjør dere evt.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har samme vogn, og har akkurat byttet til sportsvogndelen vi også.. jeg bruker bare de nedereste selene, altså den som går mellom beina, og de som går på siden av magen.. bruker ikke de selene som går ned ved skuldrene ennå, siden jeg også syns de sitter langt oppe. Kommer nok til å bruke de når lillegutt blir større (nå er han 6 mndr).. kan heller ikke se behovet for de ennå for han sitter nedi pose og sitter egnetlig ganske godt planta, og han kommer seg ikke opp uansett om han hadde prøvd.

Skrevet

Nei hu kommer seg jo ikke ut mi heller tror jeg. Men vet jo aldri. Plutselig gjør hun noen byks :P Tenkte å kjøpe ett lammeskinn som har hullene til selen litt lenger ned, slik at jeg kan få selene lenger ned på den måten. Men nå kom jeg over en pute på emmaljunga.no - under tilbehør. Den er laget nettopp til dette formålet :) Så får vi vurdere det hvis den ikke koster en million!

Skrevet

Det hørtes kjempe lurt ut, det skal sjekkes ut :)

Hvor får man forresten kjøpt lammeskinn med hull til selene?

Skrevet

Har samme problem, lillegutt er 7 1/2 mnd, vi skal kjøpe den puten du snakker om. Tror det var ca 300 kr butikken sa den koster, husker ikke helt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...