Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal begynne å prøve i mai og jeg klarer nesten ikke vente! Førstemann var ikke planlagt så gleder meg til å gå inn for å bli gravid - blir så spennende :)

Håper denne april måneden flyr avgårde!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) vi skal begynne å prøve i juni, men jeg har nå funnet ut at syklusen min er slik at tanta kommer på besøk i mai så da har vi ombestemt oss og går for mai i stede (siden jeg ikke kan bli gravid i mai uansett, men i juni)

Skrevet

Planen vår var å starte i april, men siden syklusen min gjør at jeg har eggløsning tidlig i mnd. så begynner vi i mai så vi forhåpentligvis kommer over nyttår med terminen. Ah, og mens jeg tenker på det, så kanskje jeg skal få begynt å ta folaten jeg har kjøpt :) er det ikke en mnd. før man starter å prøve de anbefaler at man begynner?

Har dere flere barn Lykke Liten?

Skrevet

ja bli vi gravid neste mnd bli det nok 2012 barn på oss :) æ fikk iallfall tett over nyttår også går jo de fleste førstegangs overtid :)

Nei det blir min første, enn du da?

Skrevet

Vi har en gutt på 20 mnd. som ble til ved et lite "uhell", så er skikkelig spennende nå når vi skal bli ordentlig prøvere ;) spent på om det går like lett som sist og så blir det spennende å se hvordan graviditeten blir denne gangen. Hadde et veldig greit svangerskap sist, lite plager og formen var fin hele veien. Gikk forresten 8 dager overtid med gutten vår, så kan nok være noe i det at mange førstegangsgravide går overtid :)

Skrevet

Hei!

Vi blir nok også prøvere i mai, har bestilt time for å fjerne spiralet da:) så hvis det klaffer ganske fort blir det vinter/vår barn... Håper på februar/mars... men tør ikke ta ut før pga "frykt" for å komme på 2011 siden av nyttår..

Har en sønn på snart 3 fra før...

Skrevet

ja det er en spennende tid dette :) Hvor er dere fra da?

Skrevet

Hei! :) vi blir også prøvere fra mai. Prøvde litt i høst, men jeg tror ikke det klaffet ettersom jeg var så opptatt av å bli gravid. Venter tr helt i starten av mai, så håper april går super fort! Har ei lita snuppe som blir 3 i juni. Jeg er fra nedre Romerike, enn dere?

Skrevet

He he, ja vi får skravle litt inne her om forberedelser og håpe april fyker avgårde ;)

Hva gjør dere forresten anna enn å ta folat?

Jeg har begynt å trene for ikke så lenge siden, så jeg styrer med bikiniformen, he he. Prøver å ikke tenke at det er bortkasta, å være i god form er jo bra uansett :)

Dere som har et barn fra før av, hvilke tanker har dere om å bli flere? jeg synes vi har det så fint nå så kjenner litt på å "ødelegge" det, hvis dere skjønner. Vi koser oss veldig og det kommer av og til tanker om at ting kan bli veldig annerledes når vi blir fler, samtidig som at jeg ikke har lyst til at sønnen vår skal bli enebarn...

Jeg er forresten fra Hedmark.

Skrevet

Jeg tror datteren min er klar for å bli storesøster. Hun har nok behov for det også... ;) eneste barnebarn på min side, har kun en fetter på 12 år på min samboers side. Blir mye oppmerksomhet og har ikke helt lært å dele på foreldre og besteforeldre. Hun sier også i barnehagen at mamma har baby i magen.. Noe jeg ikke har, desverre.. :) jeg gleder meg masse til å bli en familie på 4 :)

Skrevet

Vi e fra Nordland her, og prøve på vår første :) æ burde nok "gru" mæ litt mere men det gjør æ merkelig nok ikke, men kommer vel p en masse å spørr om når det endelig klaffa :)

Skrevet

Jeg er litt spent på hvordan det blir å skjule det denne gangen, alle er så veldig "på" meg ang. dette, så de misstenker noe med en gang om jeg sier jeg er sliten en dag eller formen ikke er på topp ;)

Det er bare å spørre Lykke liten, når du kommer så langt :)

Skrevet

Takk for det :) Sett veldig pris på det :) Ja her e det samme. E slutta å drikk pga at æ vil det nu før prøvinga og bli vant te at livet ikke lenger består av fest kver helg, nå det i mellom har gjordt. Nu e det 3. uka æ ikke drikk og venninnan mine har allerede begynt å gratuler mæ ;)

Skrevet

He he, ja når man er i "riktig" alder så antar folk stort sett at man er gravid hvis man ikke drikker :) sist så hadde jeg noen få som visste at jeg var gravid, hadde blitt gal om jeg ikke hadde hatt noen å skravle litt med ;) samboeren er nemlig ikke så veldig snakkesalig når det kommer til alt rundt graviditet osv., men super pappa når ungen har kommet ut :) så blir vel røpet til en eller to denne gangen også ;)

Noen som har vært på nett å kjøpt graviditetstester? eller kjøper dere bare på apoteket? sist så ble det jo bare en test (eller to var det vel) så får vel bare se om vi er heldige og det klaffer med en gang eller om det blir prøving over en lengre periode...

Gleder meg veldig og så er det bare den 5. april i dag, he he.

Skrevet

I høst kjøpte jeg på billigetester.no. Brukte på el og g tester, funket slik de skulle de, vel, synes jo at g testene kunne vært positive! ;) denne gangen skal jeg ta det helt med ro. Ikke teste etter el, kjenner på kroppen når det kommer.. Har en g test igjen, skal heller ikke kjøpe noen før jeg er 1 dager over ikm.. Tror jeg, om jeg klarer! :) 1 mnd i går til jeg venter tr før alle hemninger slippes løs! :) hva gjør dere for å få tiden til å gå fortere?

Skrevet

Vi har som sagt en på snart 3, tror også det blir fint for ham å bli storebror... Mener det er sunt, men må innrømme at det er litt skrekkblandet fryd.. Bare jeg får til gode sove rutiner er mye gjort for min del, slet veldig med dette sist pga sykdom hos barnet...

Men kan ikke la det stoppe meg, gleder meg til å bli gravid igjen, kan ikke vente, men må vel bare det.. hehe..

Er fra Buskerud...

Skrevet

Maigull - Her har gutten vår stort sett vært grei når det kommer til soving, så jeg er mer spent på hvordan nestemann blir - tror nemmlig vi har vært ganske bortskjemte med gutten vår med både soving og at han er så rolig og tålmodig ;)

Tror jeg går for å kjenne etter litt på kroppen denne gangen, men er redd jeg ikke er så rolig når det kommer til stykket, he he.

Ellers aner jeg ikke hva jeg skal gjøre for å få tiden til å gå - har ikke noen gode forslag ;) og for en gangs skyld så gleder jeg meg til neste mens, for det betyr at jeg er enda nærmere el og straks klar til å begynne :) og vanligvis så synes jeg at jeg nettopp hadde den når den dukker opp, men spørs denne gangen...

Skrevet

Hehe, ja jeg teller nesten dager til neste mens, håper det bare er to igjen før den tar en laaang pause.. Det blir spennende, håper vi kan følge hverandre.. hadde vært moro...

Skrevet

Jeg er nettopp ferdig med min, så håper bare det er en til :) må si det er veldig godt å slippe den også en stund ;)

Ja, vi må få til å følge hverandre :D fint å ha noen andre som er like opphengt i de samme tankene ;)

Skrevet

19 dager igjen til mai, og attpåtil til er det påskeferieci løpet av de dagene!! Så og si ferdig med tantebesøk nå, en gang til så er vi klare!! :)

Skrevet

Juhuu! tiden flyr :D nesten, he he.

Sa til gutten vår når jeg la han i kveld, at nå måtte han være flink å sove hele natten - og kom til å tenke på at det er en litt rar tanke faktisk å skulle gjøre alt om igjen ;) sikkert på en helt annen måte, men fremdeles de samme tingene. Så godt det har vært når han har sovet hele natten og føle at endelig har man fått senga litt for seg selv igjen...ja ja, bare litt tanker fra meg som gleder meg mest, men er spent på hvem jeg skal ta med meg hjem fra sykehuset neste gang :)

Skrevet

12 aprildager igjen så er vi i mai! :) inkl påskeferie! Herlig! Dette blir bra! Klare for mai jenter? :)

Skrevet

Jepp, er klar! venter på siste mens som kommer ganske straks og så er det bare å kjøre på :) Spennende!

Skrevet

Heisann :)

Vi er også klare for å prøve på nr. 1 i mai.

Venter på siste mens de nærmeste dagene nå. Synes tiden går ganske sakte om dagen....

Skrevet

Vi er også klare for og prøve i mai:) Dette blir vår første pp, og håper jo på full klaff, men prøver og ikke ha så altfor høye forventninger..:) Vi sitter også og venter på at mensen skal komme nå sånn at vi kan få satt i gang;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...