Julymom2015 Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Kan dere ta en titt på dette bildet; http://tinypic.com/r/20k38yo/7 Er denne EL-testen positiv eller negativ ?? Har egentlig ingen erfaring med EL-tester.. denne er tatt i dag 20 dager etter SA'en..
Julymom2015 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2011 Har ingen erfaring med Eggløsningstester..sååe , jeg vet ikke, ja, jeg og ser to streker, men jeg vet ikke om det er slik det skal være ? eller om styrken har noe å si ?? Noen som vet ??
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Jeg ville lest den som negativ. For at den skal være positiv må teststreken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken
Carina har to små gull Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 Stemmer det som står over. Test streken skal være like sterk eller sterkere enn kontroll streken for at testen skal være positiv. Vi har bestandig LH hormon i kroppen så det vil gi utslag på testen. LH hormonen stiger ved el og gjør testen sterkere. Jeg tolker testen som negativ.
Julymom2015 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2011 Okeeei ? Men hva betyr det at streken er så sterk da ? Er jeg i nærheten av EL eller noe ??
Irene Adler Skrevet 30. mars 2011 #7 Skrevet 30. mars 2011 Jeg har lest at man skal tolke den "mørkeste" delen av teststrek når man får sånn halvpositivt resultat. Les her: http://www.peeonastick.com/opkfaq.html#13 Denne siden har forresten veldig mye nyttig info for oss nervøse testere
*Miss Flua* Skrevet 30. mars 2011 #9 Skrevet 30. mars 2011 Jeg ville tolket den som negativ. Jeg fikk en sånn test mandag forrige uke. Trodde da at jeg skulle få positiv test dagen etter. Men jeg fikk først positiv el test på fredag, og da var det ikke noe tvil!
Irene Adler Skrevet 30. mars 2011 #10 Skrevet 30. mars 2011 http://www.peeonastick.com/opkfaq.html#12 Hvis du ser på bildene her, så er bare den ene delen av teststrek mørkere enn kontrollstrek, og to av testene er positive.
Julymom2015 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #11 Skrevet 30. mars 2011 Såå hva tror du jeg bør gjøre da ? Fortsette å teste noen dager til ?? Har en mistanke om at EL allerede har vært, men er rett å slett ikke sikker på grunn av at jeg nettopp har hatt en SA, å har igrunn ikke peiling på hva som skjer, når jeg skal ha IKM/TR igjen eller noe..
*Miss Flua* Skrevet 30. mars 2011 #12 Skrevet 30. mars 2011 Ja jeg ville fortsatt å teste til jeg fikk positivt utslag! Var det jeg gjorde forrige uke..dette er min første pp etter MA, så jeg hadde heller ikke peil på åsn syklusen min kom til å være. Og da jeg fikk nesten positiv forrige mandag, tenkte jeg at EL måtte jo komme dagen etter! Men testen ble negativ igjen, så jeg tenkte kanskje jeg hadde gått glipp av den LH stigningen. Jeg fortsatte uansett å teste for sikkerhetsskyld, og da ble den positiv i helja Og det er jeg glad for at jeg gjorde, for da fikk jeg jo lagt inn akskjer Uansett, kjenner følelsen av å gå sånn i uvisse...kjempe slitsomt å gå å vente på EL, TR eller hva som kommer neste :/ Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå