Gå til innhold

Positiv eller negativ EL-test ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere ta en titt på dette bildet;

http://tinypic.com/r/20k38yo/7

Er denne EL-testen positiv eller negativ ??

Har egentlig ingen erfaring med EL-tester.. denne er tatt i dag 20 dager etter SA'en..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser to streker....skal det være det?

Skrevet

Har ingen erfaring med Eggløsningstester..sååe , jeg vet ikke, ja, jeg og ser to streker, men jeg vet ikke om det er slik det skal være ? eller om styrken har noe å si ??

Noen som vet ??

Skrevet

Jeg ville lest den som negativ. For at den skal være positiv må teststreken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken

Skrevet

Stemmer det som står over. Test streken skal være like sterk eller sterkere enn kontroll streken for at testen skal være positiv.

Vi har bestandig LH hormon i kroppen så det vil gi utslag på testen. LH hormonen stiger ved el og gjør testen sterkere.

Jeg tolker testen som negativ.

Skrevet

Okeeei ? Men hva betyr det at streken er så sterk da ? Er jeg i nærheten av EL eller noe ??

Skrevet

Jeg har lest at man skal tolke den "mørkeste" delen av teststrek når man får sånn halvpositivt resultat.

Les her:

http://www.peeonastick.com/opkfaq.html#13

Denne siden har forresten veldig mye nyttig info for oss nervøse testere :)

Skrevet

Såå ? hva vil det si da ? :S

Skrevet

Jeg ville tolket den som negativ.

Jeg fikk en sånn test mandag forrige uke. Trodde da at jeg skulle få positiv test dagen etter. Men jeg fikk først positiv el test på fredag, og da var det ikke noe tvil!

Skrevet

Såå hva tror du jeg bør gjøre da ? Fortsette å teste noen dager til ??

Har en mistanke om at EL allerede har vært, men er rett å slett ikke sikker på grunn av at jeg nettopp har hatt en SA, å har igrunn ikke peiling på hva som skjer, når jeg skal ha IKM/TR igjen eller noe..

Skrevet

Ja jeg ville fortsatt å teste til jeg fikk positivt utslag! Var det jeg gjorde forrige uke..dette er min første pp etter MA, så jeg hadde heller ikke peil på åsn syklusen min kom til å være. Og da jeg fikk nesten positiv forrige mandag, tenkte jeg at EL måtte jo komme dagen etter! Men testen ble negativ igjen, så jeg tenkte kanskje jeg hadde gått glipp av den LH stigningen. Jeg fortsatte uansett å teste for sikkerhetsskyld, og da ble den positiv i helja :) Og det er jeg glad for at jeg gjorde, for da fikk jeg jo lagt inn akskjer ;)

Uansett, kjenner følelsen av å gå sånn i uvisse...kjempe slitsomt å gå å vente på EL, TR eller hva som kommer neste :/

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...