Carina har to små gull Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Har i hele ettermiddag hatt veldig til stikkinger i underlivet. Kommer veldig brått på og forsvinner like fort. Noen som har opplevd det samme, syntes det er veldig ubehagelig da det kjennes ut som jeg får en kniv oppi dåsa (sorry). Er 37+0 idag. Noen som vet hva det er???
lillespiren2:) Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Hei! jeg har det på samme måte, stikker masse hele tiden, særlig mye i dag faktisk. var hos jordmor i dag, og hun sa at det var tegn på modning. og at kroppen gjør seg klar nå på slutten. jeg har i tillegg mye kynnere nå, og jeg føler noe kommer til å skje når som helst. er 38+3 i dag og annengangsfødende.
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Er 36 uker på vei i dag og har det akkurat på samme måte som deg. Føles som strikkepinner som stikkes nedi der og jeg skvetter skikkelig mange ganger, hehe
skiberta Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Har også det innimellom. Føles som jeg får sprøytestikk... I går hadde jeg det masse, forsvinner like fort som de kommer og føler det henger litt sammen med babyens bevegelser så er kanskje nerve i klem eller noe? Ikke særlig digg i hvertfall!
gulda Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 Jeg har innimellom. Kommer helt brått, plutselig stikker det bare skikkelig. Er sånn at jeg hopper til for det er så vondt. Men jeg er bare 32+6, kjent det innimellom en liten stund, så tror ikke det er modning her (litt tidlig, synes jeg iallefall..). Så jeg vet ikke hva det er. Skal på kontroll i morgen, må kanskje huske på å spørre legen..
JenteOgGutterMamma! Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 Hei! :-) Jeg er i uke 37 og har også mye stikkinger i underlivet og har hatt det dei siste ukene før fødsel i alle mine svangerskap. Tror det er et tegn på at hodet til babyen ligger langt ned i underlivet og trykker på nerver samtidig som livmorhalsen modnes, så ser på det som et godt tegn! :-)
TrueHæppiness Skrevet 30. mars 2011 #7 Skrevet 30. mars 2011 Japp, har akkurat det samme og har hatt det noen uker nå. Er i uke 35..
2prinsesser11og08 Skrevet 31. mars 2011 #8 Skrevet 31. mars 2011 JA!!! Og det er møkk-ubehagelig. Kjennes jo ut som at noen driver å krafser og kløner skikkelig oppi der....!! Hadde det ikke sånn i forrige svangerskap, men da lå snuppa med baken ned. Dette knøttet ligger med hodet ned, og det er vel som noen sier lengre opp her, pga at hodet presser ned og det tøyer å strekker i det som er rundt. Spurte mamma (siden det ikke virka som at jordmor skjønte hva jeg mente) om hun hadde kjennskap til sånt noe, siden hun har 4 unger, og hun sa det var heelt norrmalt og at hun hadde hatt det sånn med alle oss 4 ungene. Mektig ubehagelig når det står på, men trøster meg med at det er visst normalt, og et tegn på at ting går rette veien =)
gulda Skrevet 31. mars 2011 #10 Skrevet 31. mars 2011 Spurte legen i dag, og hun sa at det var bånd som strakk seg. Ikke vet jeg..
Popelko Skrevet 31. mars 2011 #11 Skrevet 31. mars 2011 Spurte jordmor i dag om hva disse stikkene var, og hun sa at de ikke helt kan svare på det, men at de tror det er modning..
Plutselig_gravid Skrevet 1. april 2011 #12 Skrevet 1. april 2011 Det er babyen som presser på nerver. Kjente ikke dette med nr 1, men med nr 2 begynte det vel mellom uke 20 og 25. Hun lå veldig tidlig med hodet godt ned i bekkenet så sikkert derfor jeg kjente det så tidlig med henne. Skikkelig vondt og ubehagelig er det, men den som venter på noe godt osv
LilleLovely00 Skrevet 1. april 2011 #13 Skrevet 1. april 2011 Jordmoren min sa at det var barnets hode som presser på nervene ja. Stemmer bra på meg i hvert fall, fordi jeg kjenner det mer når babyen beveger seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå