Gå til innhold

Noen som har gått på Norges Idrettshøyskole her? Eller som vet....

Anbefalte innlegg

Vurderer fram og tilbake hva jeg vil bli.... er intr i helse og livsstil. Men første året er det en del idrett, eller ikke en del, det er mye. Ballspill og greier. Jeg har aldri spilt noe som helst ballspill og er virkelig elendig.

Er det bare sporty folk i tipp topp form som går der? Som er flink i alt mulig, eller veldig flink i noe..super kondis og ja, i det hele tatt..Da stiller jeg jæ....i dårlig, for jeg er liksom ikke typen som er ut i skogen og opp i trærne.. Men har lyst å begynne på studiet for det, men ble veldig skeptisk da jeg så at det var svømming og ballsport....

Fortsetter under...

Da søsteren min gikk der var det opptaksprøver hvor du måtte vise hvor god du var i ulike idretter. Mulig det ikke er det på alle linjer, men der hun gikk var i hvertfal alle idrettsintereserte.

ja nettopp, det er også hva jeg tenkte. Jeg som verken ser fotball eller håndball, kan ikke sparke fotball, kan ikke reglene, er redd for å få ballen på meg, står ikke på slalom, kan svømme, men der stopper det, hater å få vann i ansiktet, elendig kondis til tross for at jeg trener flere ganger i uka, aldri sett en wolleyball match i hele mitt liv....0 interesse. Men likevel veldig intr i kropp og bevegelse. Kunne tenke meg å jobbe innen dette. Tror jeg kommer til å føle meg som en outsider på skolen der...

Prøv å komme inn så tar du stilling til om du skal begynne når du har klart opptaksprøvene.

Forresten grunnfag idrett kan du ta andre plasser i landet uten opptaksprøver......så kan du ta resten på idrettshøgskolen uten å måyye gjennomgå testene.

Jeg digget idrettshøgskolen for jeg digger all slags ballspill, og elsker å prøve nye ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...