Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja dere må bare legge ut å vere anonmy men eg spår ikke anonyme lenger, så vist dere vil bli spådd av meg må dere sende PM eller ligge innlegg med nick :D

Det er så mangen anonyme som ligger ut innlegg på innlegg at eg rett og slett ikke gidder å spå de :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veldig fornuftige ord du har begynt å komme med da :D hehe kos å se :)

JEG ER SÅÅÅÅÅ ENIG :) jeg synes det er VANSKELIG å se på folk som er "anonyme"

Skrevet

Åhh, Kan du være så snill å spå meg ?? Ang graviditet ? Gjerne litt om kjærlighet også :P

Min fødselsdato : 20.05.87

Og om du kanskje ser om det er noe håp om at jeg skulle blitt sammen med/gravid med en som er født 23.02.1984. Hihi

Skrevet

hehe :P rettere sagt eg er møk lei av å spå samme person mangen ganger per uke på samme spm :P ikke vert her så lenge no men ja, ser at det er magen som spør om det samme og i går liksom og 2 timer før det igjen :P

Og no som eg ikke har kort eller pendel som er 100% føler eg meg ikke trygg i det hele tatt...

Og fikk opp en følelse av at det er noen her inne som ligger ut falsk info og driver å tester oss.. Med feil info får eg opp feil svar ....

Skrevet

seff kan eg spå deg :D men kan du vente til neste uke så kan eg spå deg litt dypt?

Skrevet

Åhh, tuusen takk ! Hadde vært kjempe snilt :D Er så utålmodig og så spent. hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...