-mtp- Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 ja dere må bare legge ut å vere anonmy men eg spår ikke anonyme lenger, så vist dere vil bli spådd av meg må dere sende PM eller ligge innlegg med nick Det er så mangen anonyme som ligger ut innlegg på innlegg at eg rett og slett ikke gidder å spå de
HOPE08 Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 veldig fornuftige ord du har begynt å komme med da hehe kos å se JEG ER SÅÅÅÅÅ ENIG jeg synes det er VANSKELIG å se på folk som er "anonyme"
sarpejenta87 Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Åhh, Kan du være så snill å spå meg ?? Ang graviditet ? Gjerne litt om kjærlighet også Min fødselsdato : 20.05.87 Og om du kanskje ser om det er noe håp om at jeg skulle blitt sammen med/gravid med en som er født 23.02.1984. Hihi
-mtp- Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2011 hehe rettere sagt eg er møk lei av å spå samme person mangen ganger per uke på samme spm ikke vert her så lenge no men ja, ser at det er magen som spør om det samme og i går liksom og 2 timer før det igjen Og no som eg ikke har kort eller pendel som er 100% føler eg meg ikke trygg i det hele tatt... Og fikk opp en følelse av at det er noen her inne som ligger ut falsk info og driver å tester oss.. Med feil info får eg opp feil svar ....
-mtp- Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2011 seff kan eg spå deg men kan du vente til neste uke så kan eg spå deg litt dypt?
sarpejenta87 Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 Åhh, tuusen takk ! Hadde vært kjempe snilt Er så utålmodig og så spent. hihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå