Gå til innhold

Noen som har fått ulike bivirkninger ved p-pilleSLUTT eller p-pilleSTART?


WorkingMom - m/jente og gutt:)

Anbefalte innlegg

Jeg sluttet på p-pilla i begynnelsen av februar etter snart 8-9 år på den. Jeg tenkte å sette inn spiral.

 

 

Jeg følte meg helt crap i et par dager noen dager senere, og jeg måtte dra fra jobb. Kald og varm om hverandre, uggen og litt rar i magen. (Ikke gravid, vi brukte kondom) Etter dette kom en kraftig forkjøelse i 5 uker med påfølgende bristet ribbein fra all hostingen.

 

Så kom mensen(skulle avtale med gynekologen for innsettelse av spiral dagen mensen startet),men jeg freaka litt ut og ombestemte meg. Hadde trives så med pillene og ble "redd" for ulike ting med insettelsen.

Startet på pilla igjen for en uke siden og på mandag begynte jeg å hangle igjen.. akkurat samme symptomer og er slapp, tung i hodet, uopplagt, varm og kald(mest kald) og jeg føler meg mer sur og grinete enn vanlig.

 

Fler som har opplevd dette?? Kjenner meg jo ikke igjen, og nå tør jeg ikke slutte på pilla igjen i tilfelle kroppen min blir helt ødelagt av av og på-start.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble ikke syk når jeg sluttet på p piller,men jeg gikk himla mye opp i vekt. 13 kg på under ett år. Det er dritt,og jeg er ikke blitt kvitt de enda.Det er nå 8 år siden jeg sluttet på pillen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...