Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å svinge veldig i humør pga pcos`n?

Fikk diagnosen i jan. 2011,så ganske ferskt,men humøret har vært ustabilt lenge.. hvertfall etter p-pille slutt i sept. 2010.

Det er verst et par uker i mnd. men kan svinge mye ellers og.. har tatt masse blodprøver,men ikke fått svar enda,skal heldigvis inn til legen i april igjen.

Jeg gråter,er sinna,glad og trist.. alt på samme dag.. føler meg veldig i ubalanse om dagen.. uff.. stakkars samboeren min.. å litt synd på meg selv,for jeg blir veldig sliten av å ha det sånn.

Tenker også å starte mere aktivt med prosjekt- baby nr.2 etter påske,så håper det går seg til:)

Noen med tanker eller erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143084804-ustabilt-hum%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg hr pcos, og jeg svinger veldig i humør i hverdagen.. Gråter, ler, er sint og er superblid om hverandre.. Dette kommer fort ekstra godt frem etter p-pille slutt (siden p-pillene hemmer pcos-symptomene).. Jeg har vært helt sinnsykt hormontroll nå etter at jeg begynte på pergo i tillegg, så nå er det ikke bare noen få dager i mnd lenger, men gjennom hele mnd.. Så ja, stakkars samboere;)

Man blir veldig sliten av det, og dessverre er det nok ikke så veldig mye vi kan gjøre med saken, bortsett fra å prøve å tenke positivt..

Lykke til med babylaging:) Vi prøver fortsatt på vårt første, så håper den sitter snart.. Synes vi har prøvd veldig lenge nå..

Klem

Takk for svar :)

Ja,hormontrollet det er meg.. nesten så jeg gleder meg til å begynne på p-piller igjen.. håper denne spiren sitter fort når vi går skikkelig igang med prøvingen .. har vært uten p-piller 6 mnd. nå,men prøver ikke aktivt.. fikk diagnosen etter innv. ul og en syklus på over 80 dager fra nov til feb.

Skal inn til gyn igjen neste uke,hun vil jeg skal prøve uten pergo så håper vi klarer det,vil ikke bli enda mer hormonell... :/

Siste ble jeg gravid rett etter en p-pille runde på bare 3 mnd. ny samboer nå så er spent hvor lang tid det går.. ønsker meg virkelig et barn til.. visste ikke om pcos sitt jeg ble gravid,i 2007,men har jo hatt symptomene siden 15 års alderen.. er nå 29..

Masse lykke til med prøvingen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...