Gjest Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 For en tid tilbake spurte jeg om noen kanskje ville spå meg, men det var null respons. Derfor prøver jeg nå igjen, og håper at noen kanskje vil ta seg tid? Hadde vært kjempespennende. f.nr: 200988 På forhånd tusen takk <3
Gjest Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Hvordan det kommer til å gå med kjærligheten? Og gjerne litt om økonomien blir noe bedre? Og hvis du får opp noe annet, så er det bare å fortelle
-mtp- Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 får opp at kjærligheten kansje går litt opp og ned... Sikker på at du har sikkelige følelser for han du har? Får opp noe i september men veldig usikker hva det kan vere først får du en nedtur men så noen dager etter en opptur igjen Økonomien får eg ikke noe opp på no desverre men kan se igjen neste uke om du ikke får svar fra noen andre Men juni mnd får eg opp at det blir mer penger og de neste mnd etter det
Gjest Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 Tuuusen takk for svar Setter kjempestor pris på at du orket å ta deg tid til meg! Hvis flere vil prøve seg så er det bare å kjøre på - Babygullet1
Leo<3 Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 Hmm, ble veldig usikker men har du termin i august? Mulig jeg er på bærtur, sliten!!
Leo<3 Skrevet 31. mars 2011 #8 Skrevet 31. mars 2011 Da tror jeg du føder i august, hehe:) Det er jente ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå