Gå til innhold

2 tette? Hvilken søskenvogn velger dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Juni-Jenta-10 + novemberbaby
Skrevet

Står mlm TFK joggster twist duo og Easywalker duo her. Men de er ikke billige akkurat! Leter på finn, men finner ikke noe brukt i nærheten av hvor jeg bor.

Tror uansett det blir innkjøp av en av de vognene, da vi er mye på farten og lillejenta bare skal ha 50 % bhg-plass.

Hva velger dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte babytravel i sverige. Den er omtrent helt lik TFK sin. bare billigere. jeg kjøpe med 1 bag og betalte 5000.- for den ny på babyprofssen svinesund. Ellers er den jo også tilsalgs på finn. det var 17 mnd mellom mine og jeg hadde begge hjemme. den var veldig god og trille og ikke så bred. Svigerina mi har tvillinger hun kjøpte den etter å ha prøved andre vogner og hun er også veldig fornøyd..

Lykke til med kjøp av vogn.

Skrevet

Jeg kommer til å gå for tfk twinner twist duo med multix bagen. Blir ca 15 mnd mellom mine to. Har fallt helt for den vogna i brunt hehe.:)

Skrevet

Takk for tips:)

Er det hardbag på den vogna, og kan jeg ha babyen mot meg? Blir ca 17 mnd mellom mine også.

Skrevet

Katta76: Det var twinner vogna jeg mente:) Syns også den ser kjempefin ut.

Er heldigvis goood tid til å bestemme seg:)

Skrevet

har hatt flere søskenvogner til mine men likte best graco sin...den er lett å håndtere, og smal så den er veldig fin å bruke på senter og butikker..mye plass å legge varer o.l. brukte bare en softbag bakerst til minsten når han var baby...den har tilogmed koppholdere til barna og den som triller..og små kopper til å ha snacks å sånn i, det var utrolig kjekt syns ihvertfall jeg. billig er den også, betalte 3500 for vogna. anbefaler den på det sterkeste=)))

Skrevet

Hvor selger de den theres? Har en graco trille som jeg kjøpte i sommer som jeg brukte fra nyfødt til tassen og den er fin på senter, men på brostein o.l så er den elendig. Jeg er veldig glad i å ut å gå, og siden det er termin i oktober så går vi en lang vinter i møte så da lurer jeg også på om hvordan den er på vinterføre? :)

Skrevet

På baby travel har du baby bagen mot deg når du triller og den er hard, ganske enkel å klippse av å på . Har bærehåntakk også. Se på den , var hvertfall veldig fornøyd med den. Jeg hadde helt rød var veldig fin. Fikk solgt den veldig lett. Og det er store fine hjul med luft, Lett å trille på snø og i skog og mark ;)

Skrevet

Hei! Hadde største jenta mi fremdeles sovet på dagen, hadde jeg uten tvil valgt OTH (Mountain Buggy) tvilling/søsken vogna. Den er lett, suveren å trille og veldig god kvalitet. Jeg hadde OTH til førstebarnet mitt, og var kjempefornøyd. Tvillingvogna er bare 10cm bredere enn enkelvogna. Det selges en del av den på Finn. :)

Har selv kjøpt Phil & Teds søskenvogn nå. Da sitter de i høyden. veldig god å trille, og blir veldig liten når man slår den sammen. Det er de samme som lager OTH som lager denne, så mange like kvaliteter.

Lykke til med både barn og vogn!!

Skrevet

Får to tette sjølv, vil gjerne følgje med på denne tråden. Lurer litt på å importere Babyjogger city select frå USA. Nokon som har høyrt om den?

Skrevet

mamma til 5 + lille frø: Jo, denne vogna ser jo også veldig fin og praktisk ut.. Ååå, så vanskelig det skal være å bestemme seg da:) Blir spennende hva vi ender opp med til slutt. Takk for all hjelp:)

Skrevet

Får titte litt på OTH også:) Tusen takk for tips!!

Skrevet

Easywalker duo.. har brukt den til de to eldste og nå blir det jammen ein tett til her i huset, så da får eldstemann klare seg uten når sistemann kommer i november.

Ville ikke valgt en gammel OTH der det er felles kalsesje for da går den ikke an å bruke årntlig når du har en bag på. Om jeg skulle hatt OTH ville jeg valgt en ny modell der de har separate kalesjer. Er irgrunn ikke så stor forskjell på OTH og EW.

Bor du en plass med forrurensing, ville jeg aldri hatt sånn vogn der de sitter over hverandre, og dermed latt det ene barnet sitte "ned i driten". Veldig fornøyd med at begge sitter likt ;)

Skrevet

Takk for svar:) Vi bor ganske landlig til, men vil uansett ikke ha ei vogn der den ene sitter "over" den andre. Er jo koselig at de kan se hverandre:)

Liker Easywalker og TFK sin vogn best så langt. Må innrømme at jeg har falt litt for håndbremsen og de regulerbare fotbrettene til TFK'en.. Men får se, er enda god tid!

God helg:)

Skrevet

Vi får oså to ganske tette, ca.18 mnd mellom : ) Gleder oss og er veldig spennt!!

Har tenkt litt på det med søskenvogn og syns det var fint å se hva dere andre tenker om hvilken type. Lurer litt på TFK sin, men har ikke sett på så mange enda, har jo fortsatt goooood tid : ) Heldigvis! Blir jo dyrt, men må man så må man, elsker jo trilleturer og vil ha med begge to da vi har dem hjemme.

Skrevet

her blir det nok bugaboo søskenvogn :D

Skrevet

Synes ikek det var "bare". Teutonia er kjempe bra vogner. Men vil du ha smalere så er målene på noen andre slik;

Bugaboo; til ett barn 60 centimeter, søskenvogn blir den 74 centimeter bred

MB søskenvogn

Bredde: 74 cm

Easywalker Duo

bredde: 76 cm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...