Gå til innhold

Dere med foranliggende morkake :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er aktiviteten i magen? :)

Jeg for min del syns det er litt lite og kjenne enda og jeg har så lyst og kjenne mer til lillegutt :)

Kjenner jo han er der men....blir jo aldri fornøyd! :)

Er 24+1 idag :)

Hvordan er det med dere andre med foranliggende? :)

Ha en herlig kveld jenter! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foranliggende? Betyr ikke det at den ligger foran åpningen? Og foreliggende er foran på magen? Jeg har den foran på magen iallefall og jeg kjenner mye liv=) Begynte å kjenne liv allerede i uke 14, noe som var ganske overraskende, men bevegelsene blir stadig sterkere. Nå er det ikke bare dytt og spark men store bevegelser:)

Skrevet

Min ligger delvis nede forran "exit" og så oppover. det tok lang tid før jeg kjente liv denne gangen, 18 uker, dette er min tredje. Skal forøvrig på ny ultralyd i uke 32 for å se om morkaka har blitt skjøvet opp. :) Men så tilbake til det med bevegelse. Jeg er 24 uker i dag, og jeg kjenner kraftige spark, men heldivis ikke vonde enda. :) På kveldene kan vi ligge å bumpe på et sted og hun sparker livlig tilbake. :) koselig :)

Skrevet

Kjenner godt med liv, kjenner mest nederst i magen da.

Hadde morkaka liggende foran i sist svangerskap også, det blir jo sterkere spark etterhvert :)

Er 23+5 selv.

Skrevet

Takk jenter!! :)

Ikke at jeg blei så veldig beroliga over at dere kjenner masse liv assa!!;o)

Jeg har den rett i front så jeg kjenner mest liv på sidene :)

Isj jeg vil også kjenne mer liv!! :)

Takk likevel :)

Skrevet

Har også foranliggende morkake og kjenner svært lite liv, var nylig på ultralyd så vet at alt er ok. Kunne gjerne tenkt meg å kjenne mer liv jeg også.:-D

Er 20+0.

Skrevet

Sniker meg inn fra 3 trimester ;)

Jeg har også hatt foranliggende morkake i dette svangerskapet, både dels foran åpningen og foran på magen, er 3 gangs og kjente ikke skikkelig liv før rundt uke 23/24, før det var det bare bevegelser, pappa'n kjente heller ikke noe særlig før da.. Så du må nok bare smøre deg med litt tålmodighet.. Var forresten mange uker da jeg bare kjente nederst i magen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...