Gå til innhold

hvor lenge burde man vente med sex om man dater en man virkelig liker?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg vet han liker meg også, og han er ganske ordentlig. så jeg vil ikke miste han ved å hoppe til køys for fort.

 

hvor lenge hadde du ventet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes ingen fasit. Mannen min og jeg gikk til sengs på første date, det var full tenning. Nå er vi gift på syvende året og venter barn nummer tre.

 

Lykke til! :) (Og husk, en mann som mister interessen dersom dere har sex, er ikke verdt å ta vare på!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener. Er jo ikke sikkert du mister han ved å hoppe til køys tidlig, men det gjør jo ting mer sårbare, så like greit å vente en stund. Er vel ingen fasit.. men ville ventet til dere var såpass godt kjent og trygge på hverandre at det føltes som et naturlig steg å ta.. dårlig svar, jeg vet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde one-night stand med mannen og vi har vært sammen i 15 år, så det er vel ingen fasit her ;)

 

Gjør det du har lyst til - og iom at det virker som du kjenner han ganske godt allerede tror jeg ikke du trenger å engste deg for dette.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe.. og jeg som håpet på et fasitsvar :P

 

huff.. det er vanskelig med disse gutta. hehe. må vel bare se det ann og når det føles naturlig

 

jeg tror nemlig at jeg er litt mindre ordentlig en han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det finnes det vel ikke noe fasitsvar på?

 

Når jeg og mannen møttes så var det først kino, 5 dager etter var det kaffe, og 4 dager etter det igjen så var det pizza hjemme hos meg, og dessert på soverommet hjemme hos meg.

Så lenge det er full klaff og følelsene er gjensidige, så er det jo bare til å ta det som det kommer ;-)

Og om han stikker av og mister interessen rett etter dere har hatt sex, så var det nok ikke deg han var interessert i å få i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror dere virkelig ikke at når man har sex spiller noen rolle?

har vi kommet så langt i likestillingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...