eskil2687 Skrevet 30. mars 2011 #1 Del Skrevet 30. mars 2011 Huffameg,ja nå har ho lagt seg i tverrleie igjen. Vil ikke ha noen snuing,så skal på ultralyd på fredag om 2 dager for å se om det bi keisersnitt og når. E 37 uker på fredag da. Og har født alle barna mine mellom 1-2 uker før termin. Så da blir det vel om 12 dager ca da hvis det bli. Noen som vet om en bi hørt iforhold til det at jeg har født de andre 4 1-2 uker før termin og om æ kan få snittet 2 uker før termin da? Skal føde på St Olav foresten. Får håpe de e greie der. Koss va det å ta keisersnitt da? For dere som har hatt planlagt ja. Og ka ska æ ta med i bagen no? Vet så lite når jeg har hatt 4 vanlige fødsler før egentlig. Men glede mæ te det e overstått ja. Har man vondt lenge i såret,og når greide dere å stå opp igjen etterpå? Greide dere å spise mat etterpå utne å bli kvalm? Og ka med bedøvelsen,va den veldig vond å sette? Og kor lenge hang den i? Ble mye spørsmål dette,men e veldig takknemlig for alle svar ja:))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143084620-ligger-p%C3%A5-tvers-nok-enganghuff-fredag-f%C3%A5r-%C3%A6-vite-om-det-bi-keisersnittgrue-noe-helt-vanvittig-ja/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AO3 Skrevet 31. mars 2011 #2 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg var ikke på St Olavs, men jeg hadde ks ved et annet sykehus i samme helseregion for et par mnd siden. Første gang startet fødselen 14 dager før termin, denne gangen fikk jeg ks-dato 38+0. Jeg trodde det var satt såpass tidlig siden forrige fødsel startet en stund før termin, men jordmor sa at de satte opp alle ks så tidlig?? Tror det varierer fra sykehus til sykehus... Det planlagte ks'et mitt gikk veldig greit, jeg har tatt akutt ks tidligere, og gruet meg veldig... Det var en stor lettelse da jeg en uke senere kunne se tilbake på det som faktisk var en helt overkommelig opplevelse. Jeg var nok preget av at jeg hadde gruet meg så mye, men blir det en til, skal jeg forsøke å grue meg mindre, og glede meg mye mer! Du bør ta med det samme i bagen som ved en vaginal fødsel. Det er greit med bukser som ikke strammer over magen, men man går vel gjerne i joggebukser o.l. uansett hvordan man har født? Lykke til! Det er jo mulig at babyen snur seg enda, da. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143084620-ligger-p%C3%A5-tvers-nok-enganghuff-fredag-f%C3%A5r-%C3%A6-vite-om-det-bi-keisersnittgrue-noe-helt-vanvittig-ja/#findComment-143086966 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå