Maia&Mathias <3 Skrevet 6. april 2011 #26 Del Skrevet 6. april 2011 Hei Zassy! Beklager seint svar, så ikke svaret ditt før nå!! Har vært å kikka på multi x bagen og den virker ganske kort i ryggen, men tror jeg allikavel velger å gå for den... TFK bagen er en av de største bagene som er på markedet så regner ike med at multi x bagen er så mye mindre. Tenkte akkurat på at jeg burde ta med meg ei venninne sin baby når vi prøver den igjen bare sånn for å se hvordan hun passer i den! Den vanlige TFK bagen synes jeg er litt finere men multi x'en er ikke kjempestygg heller da... Og når du gjør den om til sportsdel synes jeg den var kjempefin! Tips til deg er å gå inn på kiddies24.de å kjøpe bagen der. Er MYE billigere enn å kjøpe den her. Bagen kosta 179 euro + frakt så kommer ut en del billigere enn her hjemme... Lykke til med valget!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143084509-hvilken-vogn-velger-dere-og-hvorfor/page/2/#findComment-143111544 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til twins Skrevet 7. april 2011 #27 Del Skrevet 7. april 2011 Vi har gått for en Easywalker duo vogn, kjøpt og impotert fra Nederland. Kikket mye på Finn og der er det jo en del fine vogner. Men når jeg fikk helt ny vogn til samme pris på nett, så ble valget enkelt. NB! Bra eurokurs om dagen, så betalte kun 8000 kr for duovogn, to hardbagger, to poser (disse fikk jeg på kjøpet), to bilseteadaptere, stelleveske og pumpe. Valgte den fordi den er smal (tenker på døråpninger), lett å legge sammen, den er liten sammenlagt og det at man kan klikke på bilsetene. Kurven under sittedelen er også lett tilgjengelig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143084509-hvilken-vogn-velger-dere-og-hvorfor/page/2/#findComment-143117424 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnus80 Skrevet 8. april 2011 #28 Del Skrevet 8. april 2011 Vi kikket på flere vogntyper før kjøp. Valget falt til slutt på Simo 630. Fjæringen i denne er simpelthen unik. Det samme er byggekvaliteten. Dessuten er den både vann og vindtett. Komforten er ypperlig. Vekten spiller ingen rolle. Liker også muligheten for å senke bag ganske mye, slik at tyngdepunktet blir lavere etter hvert som barnet legger på seg vekt. Dagen før vi skulle hente vognen dumpet det inn en mail fra BabyShop. De kunne informere om at vognen var satt ned til kr. 4.498, og at vår bestilling selvsagt ble prisjustert. Strøken service! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143084509-hvilken-vogn-velger-dere-og-hvorfor/page/2/#findComment-143118231 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 8. april 2011 #29 Del Skrevet 8. april 2011 Hei:) Titter inn fra 1. trimester.. Jeg har en sønn på 16 mnd. Vi har brukt emmajunga city cross med citybag til han. (2010 modell silver check), og vi er kjempe fornøyd:) Den var også best i test på tv2 hjelper deg i 2008 eller 2009. Vognen er kjempe lett, stødig og fin å trille. Veslegutten brukte bagen til han var ca 7 mnd. (han er vinterbaby, født 27. november). Vognen er også lett å kjøre på kjøpesenter da den ikke er så bred, samt at den er lett. Vi har en passat 2007 modell, og der går vognen baki på langs:) Så det blir god plass til shoppingposene:) Anbefaler den på det sterkeste. Hadde egentlig tenkt å kjøpe en tyngre simo eller emmaljunga, men ble til slutt overbevist av samboer da han har hatt det før med de eldste barna. Solskjermen på citybagen kan brettes inn når den ikke er i bruk.. da ser bagen litt mer tradisjonell ut for den som ønsker det. (Dette var en avgjørende faktor for meg. Hadde liksom sett for meg hva slags utseende jeg ønsket på barnevognen i lang tid). Vi bor forreste på landet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143084509-hvilken-vogn-velger-dere-og-hvorfor/page/2/#findComment-143120282 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå