MammaMø85 Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Begynte med svak mensmurring inatt som tok seg opp, ble vonde før de dabbet av igjen. Tok kanskje fem min før de startet igjen. Holdt på sånn 4-5 ganger før det stoppa. Det må da være kynnere eller? Merket ikke om magen strammet seg, det tenkte jeg faktisk ikke på.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Jeg har aldri kjent mensmurringer i forbindelse med kynnere... Magen blir hard, det blir tyngre å puste og jeg føler at jeg må tisse. Thats it. I perioder med mye stress har kynnerne vært ekstra kraftige, og på grensen til vonde men da bare i magen, aldri som ved mens/rier. Hvis du opplever menssmerter igjen ville jeg kontaktet føden tror jeg, for sikkerhets skyld! Tror vi er ca like langt på vei.
julebaby<3 Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Jeg har hatt kynnere siden uke 18 og mine har vært ganske smertefulle. Det er veldig variert fra person til person. Det høres ut som kynner. På meg føles det ut som om jeg har tatt for mange sit-ups. Og lignende mensensmerte. De kan komme og gå, og noen ganger vare veldig lenge. Om du får det igjen så legger du nok merke til at magen blir steinhard. Men det er absolutt ikke noe farlig. bare livmoren som vokser og trener seg på å føde. Ble rådet til av legen om å slappe helt av når de kom, for vis du er i aktivitet så stimulerer det livmoren til å jobbe enda mer og du vil få enda vondere..... hjelper også å gå på do og gjøre både bimmelim og bommelom
MammaMø85 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2011 Takk for svar. Nevner det for jordmor neste gang hvertfall! Kjenner det bak i ryggen og ned i beina, har hatt små murringer ellers også, men ikke som ble vonde. Jaja, er vel et sikkert tegn på at det nærmer seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå