Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan trekke ett kort for deg

Stavenes Es viser en lysende hånd som rekker ut av en sky, holdende en stav med blaspirer på. Omkring staven svever noen små blar som symboliserer mystikken og livet omkring staven. I bakgrunnen ses et landskap. Kortet symboliserer det kreative elementet ild, energi og drivkraft. Det er stokken som magikeren bruker når hans vilje skal skje, og når han skal fremsi sine ønsker.

Tolkning: Dette kort er etter solen det høyeste energikortet. Kortet er symbol på vitalitet, spontanitet, åndelig selvrealisasjon og oppvåkning. Det henviser dessuten til den frigjorte energi og indre livskraft, etter at blokkeringene er fjernet. Når alle forhindringer er ryddet av veien, kan fornyelse begynne. Men du kan kun bruke denne energien hvis du har et mål, du kan rette den mod. Kortet forteller at dette målet først og fremst bør være selvoppdagelse og selvrealisering i det neste år. Det vil i det neste år være vanskelig for deg å holde deg selv og ditt grunnleggende vesen tilbake – så prøv ikke på det.

Andre ord der beskriver Stokkenes Es er: ild, den mannlige kraft, livskraft, oppvåkning vekst utvikling, en kraftfull bølge av energi og entusiasme.

Tallet: Tallet et er forbundet med esset. I det neste år vil det være viktig å være sann mot deg selv, og ære dine følelser. Det vil også i denne tid være viktig for deg å komme fra det vitale sted i deg – og være spontan og energifylt.

Astrologi: Kortet er forbundet med ild tegnenes måneder: Løve og Skytte.

Affirmasjon: Jeg utrykker åpent min energi og kraft. Min energi og kraft tjener et høyere formåls tjeneste.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143084321-leo/#findComment-143084360
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...