Gå til innhold

Hva synes du om Mr.Pellemainnskit i Farmen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Altså han som roper høyest og har en noe forvridd virkelighetsforestilling. Nevner ikke navn, da man visstnok ikke har lov til det her på forumet. Jeg tenker at det er synd i mannen, da han jo kom hjem fra afghanistan kort tid før farmen. Kanskje man rett og slett kan anta at det har hatt noe å si for den korte lunta og merkelige fremtoningen som dukker frem når han er sulten og sliten og lei? Det er min teori. Hva tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en del barn som oppfører seg slik. Barn blir til voksne, men bli liksom aldri voksne nok. Han er en av de tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at folk som ikke skjønner at TV2 har regissert dette i hytt og vær, for å få frem disse situasjonene, og deretter trekker ut det værste som vi får se på TV, er de værste - ikke og Mr. Pellemainnskit. Tror dere virkelig at dette er virkeligheten av det som skjer der inne? Det har tidligere deltakere av Farmen sagt for lenge siden, at det er regissert og ikke virkeligheten som fremstilles. At han har disse trekkene i sin personlighet tviler jeg ikke på , men verden er ikke så svart hvitt som tv-seere synes å tro!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mye er fremstilt slik dem ønsker det skal se ut er jeg ikke i tvil om. Men det tar ikke bort faktaene i de utsagnene han kommer med, i samtalene har har, med kona eller andre. Og disse samtalene aleina er jo igrunn ikke særlig flatterende for fyrn.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle likt å vært flue på veggen når han så sist episode og skulle forklare seg på hvorfor hans virkelighetsoppfatning ikke hadde stemt i det hele tatt med det som skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han minner meg mye på min x, som jeg måtte rømme fra... Så ja du forstår sikkert hva jeg synes om han..

 

Er ikke sikkert det er noe mer med han enn det der, men fyy for en manipulerende baby... Jeg får vondt av å se på, og kjenner igjen trekkene fra min x.. huff å huff.. Hu kona må komme seg vekk fra han føler jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona må nesten få velge selv. Det finnes de som tenner på nettopp disse trekkene også vet du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor der som de kommer fra jeg. Folk her har ikke noe dårlig inntrykk av han privat. Tror hele greia er en påtatt tv-rolle. Det har jo vist seg før at det er "drittsekken" som vinner. Desuten er han jo fysisk sterkere og flinkere enn de andre i samtlige konkurransegreiner, så taktikken går vel på å bli valgt hver gang så han selv får være den som velger hvem som skal ut når. Også for å på den måten sikre at kona får være der inne lengst mulig, ved at det bare blir guttekamper så lenge det lar seg gjøre. :)

 

Tror også at de har vunnet farmen, bare så det er sakt. De har nemlig solgt huset på landet som de var så glad i, og kjøpt ei lita leilighet i byen der hun jobber. Hvorfor skulle de gjøre det når dette stedet er et paradis som de elsker?

 

-Fordi de eier en hyttetomt her og vet noe andre ikke vet før siste episode av farmen?

 

 

Hmmm.... hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj du trenger jo ikke si sånt uten å advare da! da forsvinner jo liksom litt av spenningen!!!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har psykopatiske tendenser, og VIL være sjef. Stakkars kona hans, hun må vel bare jatte med.

 

Jeg tåler ham ikke. Han har ingen logikk i det han sier, og når han var storbonde, så måtte jo alle følge det han sa. Hvorfor gjelder ikke det samme for ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at de leide. Vet også at de kjøpte før de var med på Farmen.

 

Uansett: En liten kåk i byen er ikke så dyr når de har greie jobber så de klarer det nok om de vinner eller ikke

 

18:18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...