Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et lite problem med at gutten vår bæsjer seg ut ganske ofte egentlig.

Han er en stor plugg på 10 uker, veier 7 kg. Jeg har prøvd forskjellige bleier, LIbero sine fra 5-8 kg kan vi ikke bruke for da går det ofte oppetter ryggen på han. SÅ prøvde jeg Libero sine fra 7-14 kg og det virket greit en liten stund før det gikk nedover beina på han. Virket som de var litt for løs i beina. Så prøvde jeg Pampers 4-9 kg og de har fungert bra. Helt til i dag... Oppetter ryggen igjen... Vet ikke hva jeg skal gjøre, kjedelig med klær og tepper som hele tiden blir tilgrist av bæsj.

Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår lille kraftplugg var hadde samme vekt i den tiden og da gikk vi over til landlord sine 7-14kg bleier. Plagdes litt med lekasjer hos libero, og liker ikke lukten av pampers, men landlord funker helt perfekt. Prøv den! Hvis ikke finnes det jo enda flere merker å prøve. Alle rumpestumper er jo forskjellige. :)

Skrevet

Takk for tipset :)

Skal teste de ut

Skrevet

Vi hadde også det problemet da mini var rundt 3 mnd.

Libero var ubrukelig, Pampers var litt bedre men ikke så mye..

Her var det også landlord som ble redninga. Det var fortsatt en liten lekkasje i ny og ne, men myyye sjeldnere!

Da ho ble 4-5 mnd bytta vi til Libero nr. 4, og nå funker den kjempebra :)

Skrevet

Samme her og det gikk bedre med landlord. Men brukte de ikke på natten, for lillegutt ble fortere sår av de når han ble liggende våt gjennom natten. Men på dagtid ved bæsj, ypperlig bleie;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...