Gå til innhold

Jævla drittsekken slipper unna voldtektsforsøket..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg må bare få ut litt.

For politiet og advokaten min har alltid sagt jeg har en sterk sak. Pga vitner og andre beviser.

Jeg fikk idag brev om at mistenktes forhold er henlagt etter bevisets stilling.

Jeg ble rett og slett forbannet. Ja, jeg hadde flaks fordi noen hørte jeg ropte på hjelp og fikk hjelp tidsnok. Men tenk om han gjør det igjen? (på andre) Og at han da får gjennomført voldtekten.

Er det virkelig slik verden vår har blitt? Forbrytere skal slippe unna?

 

Det her er jeg redd blir for mye stress for meg, og for mye stress for den lille i maven :s

 

Skal klage på saken. Men fy for en verden vi lever i. Jeg er skuffet, sint og lei meg. Skal jeg virkelig gå rundt å være redd? Redd for å treffe han? Redd for at det skal skje andre eller meg?

Nei vet du hva. Det her skal han ikke slippe unna med.

 

De har ment jeg har sterke bevis!!! Så hva faen har forandret seg?! :(

 

Uff.. Måtte bare få ut litt.. For tør ikke snakke med noen om det..

Unnskyld bryet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henleggelsen kan ankes, som offer har du krav på fri rettshjelp og bistandsadvokat og erstatning, så hvis du ikke har en advokat, få deg en i morgen!

 

Vanlig at saker henlegges etter bevisets stilling, men det de mener er at de ikke har kapasitet til å etterforske og rettsforfølge ... Så ank, med advokat, imorgen.

 

Masse lykke til! Det er ikke din skyld at du ble vagt ut av en idiot, og jeg kan kun anbefale deg å være åpen om det, slik at de rundt deg vet hva som har skjedd og kan stille opp for deg når du trenger det - og tenk på at han blir kjent som en voldtektsmann ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har alle muligheter til å anke. Et voldtektsforsøk er vel ikke av de mest alvorlige forbrytelsene, men jeg forstår hvordan du tenker. Men i påtalemaktens øyne er det mye som er mer alvorlig, om du forstår.

 

Du er ikke til bry, vet du :) Vi er mange som har opplevd mye, om det ikke er det samme som du sliter med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...