Gutt og jentemamma <3 Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Jeg er bare 4+5, og har en haug med symptomer (noe jeg også hadde med førstemann) Men denne gangen er jeg så øm i hofte/bekkenpartiet. Når jeg tar bak øverst på rompa, på siden og litt nedover lårene på siden, så kjennes det ut som at jeg er full av blåmerker, men jeg har jo ikke det.. Er dette starten på tidlig bekkenløsning, eller er det noe annet? Noen som har opplevd det samme?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Bekkenløsning kan føles på ganske mange forskjellige måter, noen får vondt her og noen andre steder, mens andre igjen får slik som du beskriver.... Så, desverre KAN det være BL du er i ferd med å få her... Selv er jeg 4+3 og har allerede kjent min BL komme snikende, så jeg har planer om å komme enda tidligere igang med behandling enn sist...
Gutt og jentemamma <3 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2011 Hva slags behandling har du gått til? Jeg har gått til kiro og fysiologiske nå en periode pga skjev ryggrad og høydeforskjell på hoftene. Kanskje jeg bør komme meg dit igjen da.. Får se åssen det arter seg..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 Sist hadde jeg bare bassengtrening, men skal satse på fysio eller manuellterapeut denne gangen... skal også sjekke ut litt ang akupunktur... Hvis jeg var deg ville jeg absolutt kommet meg til fysio ganske fort, de kan uansett si om det faktisk er bekkenløsning eller bekkenlåsning eller om det ikke er så ille...... =)) Lykke til =))))
Gutt og jentemamma <3 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2011 Takk Da skal jeg kontakte dem igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå