lille my``venter og venter`` Skrevet 30. mars 2011 #1 Del Skrevet 30. mars 2011 snuppa mi kom i full fart med keisersnitt i februar.vi dro opp på sykehuset på kvelden fordi jeg ikke hadde kjent liv i magen hele dagen,på registrering av babyen så di at pulsen lå på 188 og var ikke variabel. det ble da bestemt at det skulle utføres hastekeisersnitt,da ungen kom ut var fostervannet helt grønt,ungen var ganske lilla og stresset.men det gikk heldigvis bra med snuppa etter noen timer med pustehjelp.i ettertid sa legen til meg at det var rart at jeg ikke hadde startet med rier av meg selv,for ungen burde vært født noen dager før mente han.morkaken ble sendt til analyse fordi legene ikke skjønnte hva som hadde skjedd.når legen snakket med meg noen dager etter fødselen fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk bli gravid på nytt før det var gått minst et år,ble jeg det måtte jeg ta abort.skjønner egentlig ingen ting av verken fødselen eller alt som ble sagt etterpå.noen som har erfaring fra noe lignende?????? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143084012-merkelig-f%C3%B8dsel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå