HOPE08 Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 hei jenter jeg har blitt inkalt til nav, klarer dere å se om de tar pengene ifra meg nå? huff gruer meg. en annen ting jeg er GRAVID men jeg vet ikke om spiren holder seg:/ har en vond mage følelse klarer dere å se noe der? 300388 takk igjen jenter
Athina' Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Oi næ men gratulerer! :-))) MEN etikk til side siden du spør og du vet om dette, så fikk jeg en forferdelig vond magefølelse når jeg leste at du var gravid :-( Og det er ikke på grunn av at jeg da tok feil, for det er jeg utrolig glad for!!! :-))) Og takk og lov for at -mtp- var så påståelig! :-D Så NÅ krysser jeg alt jeg har av bein i kroppen, og skal sende all mulige energier til deg så spiren klamrer seg fast!! :-)))) NAV tør jeg ikke engang å se på, er ikke noe glad i den gjengen så det blir galt uansett for mine følelser spiller nok inn der ja hehe. Klem
Athina' Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 PS! Kan være at både du og jeg sitter igjen med den ekle følelsen på grunn av at det er uvanlig mange av oss som ikke har sett deg gravid nå..... Så kanskje du ikke bør tenke på det og heller juble! :-)
Marthe21 Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Nå kan det godt hende jeg tar feil, og skal ikke gi deg falske forhåpninger.. men jeg har en skikkelig god følelse jeg, tror spiren sitter og blir sittende.. Håper jeg har rett og masse lykke til<3
Leo<3 Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 Oi! Gratulerer!! La nettopp legg på deg som jeg posta i den andre tråden din. Fikk skikkelig stikk i magen da jeg leste du var gravid i denne tråden. Håper virkelig det bare er fordi jeg nettopp nå må ha sett feil på deg:P Gratulerer så masse, ikke positiv test før over to uker etter ikm da? Da er det håp for meg også da:P Får foresten veldig mye god energi fra deg. Du er en fryd å se på!
-mtp- Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Eg viste det Ser jenta vet du kan legge til at du vil føde i desember rundt 2-3 hmmm nå vi vente så lenge før eg får vite om eg får rett igjen Har vert sikkelig nedfor i det siste pga eg har sett "SÅ" feil på deg:( Det har vert helt forferdelig for ser denne jenta så utrolig god hver gang eg ser på deg... Men no er eg sikkelig glad
HOPE08 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2011 hehe tuuuuuusen takk -mtp- jeg var på sykehuset i dag jeg er 8 uker på vei jeg fikk ikke fred så jeg fikk komme opp på en undersøkelse jeg har litt ekkel følelse om at spiren ikke sitter nå det er mange som får opp mai på meg så jeg får en følelse at jeg mister og blir gravid igjen i mai :S huff klarer liksom ikke kose meg helt. mast sååååå masse på dere og nå kommer den følelsen der blæ blir dorlig :S
Athina' Skrevet 30. mars 2011 #9 Skrevet 30. mars 2011 Kom til å tenke på noe og må bare spørre siden jeg gikk 3 uker over tiden sist og tok blodprøve etter 2 uker etter ikm som da viste ingen graviditet. Men hvordan kunne du ta en HCG blodprøvep i går og den ikke viser noe, for så å komme inn på ett sykehus for ta en ul sånn med engang dagen etter, bare for at du ikke får slått deg til ro? Og så er du 8 uker gravid uten noe som helst HCG i blodet, og du var du jo like mye gravid i går som i dag? uff går litt rundt for meg her nå hehe Nå ble jeg forvirret her jeg, noe som ikke alltid er så rart hehe. Tviler ikke på noe du sier altså, jeg må bare få hodet rundt dette for det virker så utrolig :-)) Klem
-mtp- Skrevet 31. mars 2011 #10 Skrevet 31. mars 2011 du er ikke den eneste vist det er haukeland hun kom til så skjønner eg ikke noe viste ikke at man fikk komme inn på ul på propp in time.... Ikke der iallefall for der har de fult opp fra a til å samt noe HCG må da ha vist om man er 8 uker på vei...
HOPE08 Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #11 Skrevet 31. mars 2011 nei jeg var i haugesund. de tok blodbrøve på meg der også å der så de at jeg var gravid så feilen har sjedd på legesenteret. jeg skal skifte lege for det har vært så mye tull der nere at det er mange har skifta har jeg hørt jeg er bare glad jeg gikk videre med det
HOPE08 Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #12 Skrevet 31. mars 2011 fikk ikke svart dere i går fikk besøk så nå slipper dere å være forvirra jeg sa dette til de der opp også og de anbefale å skifte til en norsk lege *flirer*
*lille blomst* Skrevet 31. mars 2011 #13 Skrevet 31. mars 2011 Gratulerer så mye! Syns det var rart at du ikke skulle være gravid da jeg prøvde meg på å se sist, inne på tråden din!
-mtp- Skrevet 31. mars 2011 #14 Skrevet 31. mars 2011 åå da skjønner eg litt mer for på haukeland der skal jo de nesten ha 1 års vente tid på bare små ting
HOPE08 Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #15 Skrevet 31. mars 2011 ikke her oppe her får du komme nesten med en gang. måtte jo betale dyre dommer da men hehe men vi får se hvordan det går. jeg klarer ikke glede meg over det ennå. har så vond følelse i magen hjertet mitt pomper så tungt. men i morgen skal lille på avlastningshjem så jeg får tatt kreftene igjen da
Athina' Skrevet 31. mars 2011 #16 Skrevet 31. mars 2011 Ahhh det forklarer litt mer ja, for jeg var skikkelig forvirret her jeg :-))
HOPE08 Skrevet 1. april 2011 Forfatter #17 Skrevet 1. april 2011 hehe min feil var litt mye i hode mitt men fikk ikke alt på tastaturet så det er ikke rart at dere ble forvirret . beklager den :/
håp_84 Skrevet 1. april 2011 #18 Skrevet 1. april 2011 Gratulerer så mye med graviditeten:) håper d går bra for oss begge to;) klem klem
HOPE08 Skrevet 1. april 2011 Forfatter #19 Skrevet 1. april 2011 takk for det håp men det ser desverre dorlig ut fra min side har hatt blødning i dag og smerter. så får se hvordan det går ønsker deg masse lykke til kjære deg og håper og ønsker deg all lykke og hell med graviditeten <3
Gjest Skrevet 1. april 2011 #20 Skrevet 1. april 2011 huff lille venn, håper du får sove i natt!! skal sende deg masse healing jeg BeskyttetAvEngler ♥
håp_84 Skrevet 1. april 2011 #21 Skrevet 1. april 2011 Off så trist... Verden er så urettferdig noen ganger...håper du har d bra etter forholda og at du får ei god natt!! Klem fra meg
HOPE08 Skrevet 1. april 2011 Forfatter #22 Skrevet 1. april 2011 Tusen takk jenter <3 jeg har vel egentlig følt det på meg hele tiden at hvis det var en spire der inne nå så sitter den ikke ennå. magefølelsen var elendig iforhold til når jeg var gravid med min sønn<3 da visste jeg at d ville gå bra. håper for din del at spiren sitter håp<3 unner deg veldig <3 tusen takk whitelilly<3 trenger virkelig det nå <3 takk igjen tenker veldig på dere God natt og har en kjempe trivelig helg <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå