preggy pop Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Har lurt litt på hva nedpress er, for jeg kan ikke kjenne igjen det fra forrige svangerskap. Denne gangen sprenger det på som rakkern der nede, og jeg lurer på om det er forskjell på å kjenne sprening og nedpress? Noen som kan beskrive hva de føler? Er nesten 36 uker og har siste dagene hatt en følelse av at mini kan komme litt tidlig, mye basert på kynnere og den sprengende følselsen. Kjenner virkelig at jeg ikke er helt klar enda. Holder på å lande jobben før perm og føler lissom ikke jeg har fått hvilt...
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Jeg kjenner også sprenging og stikking nedi der, tror det er babyen som holder på å komme seg nedover, har magen din synket? Jeg tror ikke min har sunket helt enda for synes fortsatt det er veldig tungt å puste.. Her har babyens hode festet seg så vil tro det jeg kjenner er at hun skal komme seg lenger ned Jeg synes også det er litt annerledes nå enn første svangerskap, kan ikke kjenne igjen den sprengende følelsen hvor hodet nesten ligger ute :-P Men stikkingen og ubehag hadde jeg jo med førstemann også. Kanskje det har noe med at vi er videt ut der nede?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå