Gå til innhold

Hotell / Overnatting i Aremark / Goggens Gård - Gråtass Sommerteater


Collet :)

Anbefalte innlegg

Hvor burde vi overnatte i Aremark?? Vi skal på Gråtass Sommerteater til sommeren og trenger overnatting. Hvor burde vi sove?? Noen som vil anbefale noe? Foretrekker hotell, gjerne med aktiviteter for barn! Reiser med en 6 åring og en 2,5 åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He, he... Aremark er midt uti skogen altså... langt i fra hotell med barnefasiliteter. Du bør sjekke ut campingplasser i nærheten, ellers kan du like gjerne booke deg på hotell i Oslo/Askim og kjøre ditt når du skal på teateret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, måtte flire litt jeg også.

Vi har hytte i Aremark. Rett ved hytta vår er det en campingplass, Stora Lee camping. Der kan dere leie hytter, og det er kjempefint for barn på campingen. Innimellom har de ponnier der, de har minigolfbane, lekeplass, trampoliner og fotballbane. De har naturløype for barn, fin sandstrand med akesklie i vannet etc.

 

Håkon heter bonden som leier ut hyttene. Tror ikke det er så dyrt å leie der altså. Hyttene er nye og det er fine og nye sanitetsforhold der også.

 

Men, som nevnt, det er ikke verdens navle akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjører ditt på under 2 timer, ca 1,5 tenker jeg fra Oslo. Ellers anbefaller jeg også Stora Lee camping, kjempe flott der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere campingplasser i Aremark. Men skal du på Hotell er nok Halden det nærmeste stedet vil jeg tro, og det er jo en meget fin og koselig by ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...