Gå til innhold

Må bare si det.... livet er godt å leve! Og ikke i nærheten av det livet jeg hadde før.

Anbefalte innlegg

Jeg er såååååååå glad for at jeg for noen år siden klarte å rive meg løs fra verdens dårligste forhold til verdens slemmeste mann/drittunge. 7 år satt jeg i helvete.

Nå er jeg i verdens beste forhold, med en fantastisk mann som jeg elsker over alt på jord, og vi har en nydelig og helt perfekt sønn sammen. Drømmehuset har vi også kjøpt oss. Kan det bli bedre?

Og hvordan forholdet jeg var i før var? Ja dere kan selv tenke dere til det. Han var en tro kopi av Farmen-Ståle. Kanskje bare noen hakk værre.

Livet er såååå herlig! :)

Fortsetter under...

Heldig du er. Håper det fortsetter sånn fremover også.

For min del, så endte det ikke like godt. Jeg har sittet i et dårlig forhold med en tyrann også i 7 år, og brøt ut. Dessverre har jeg nå vært alene i flere år og har ingen utsikter for å finne meg noen. Så jeg har på en måte bytta pest med kolera :S

Uffda... det er ikke så gøy. Men strengt tatt må det vel være bedre å være alene enn sammen med en tyrann? Jeg mener i alle fall det. Jeg var også alene en stund. Man trenger det for å finne tilbake til seg selv igjen. Håper drømmemannen din også dukker opp en dag. :) Klem! :) HI

Jeg var 20år, og ble uplanlagt med kjæresten gjenom 5år. Han stakk under graviditeten.

Har idag en nydelig datter på 4år, som jeg har vært alene med siden.

Nå har jeg møtt mannen med stor M. Han er mer enn jeg noengang hadde drømt om. Har kjent han i 2år før vi begynte å date. Nå har vi datet siden i høst, og han blir bare bedre og bedre for hver dag som går:)

Livet er godt å leve:D

Jeg var 19 og fødte ei datter. En fantastisk datter. Men en ufattelig fæl mann!Vi var sammen i 5 år, og det forholdet var så destruktivt at jeg ikke får begynt å forklare engang. Men stikkordene er psykisk og fysisk vold. Veldig glad for at jeg har funnet mannen i mitt liv nå, som behandler meg akurat som jeg fortjener, og datteren min likeså. Vi er idag gift, har flott hus, fått en felles sønn og lever så lykkelig som jeg aldri turte drømme om.

Så ja, livet ER godt å leve!!

Det er så deilig å høre disse happy ending historiene. Av og til tror jeg at det er vi som har opplevd jævlige ting i livet som best vet å sette pris på lykke og kjærlighet. :)

Annonse

Så godt at du har fått det slik du fortjener det!! :)

Jeg er ikke i et dårlig forhold eller noe, men synes livet mitt er rimelig fucked up. Orker ikke livet mitt lengre, og ser ikke alltid håpet om at det skal bli bedre.

Men slike gladhistorier som dette, tenner et lite håp i meg igjen...

Jeg og vil være med på denne tråden!

Var sammen med en alkoholiker fra jeg var 17 til jeg ble 19, han var snill nok men drakk hver dag, samt å røyke hasj og bruke andre ting. Jeg røyket selv hasj hver dag i 7 år etterpå, men greide å slutte etter jeg fikk diagnosen PTSD og hadde sett The Secret, samt ved uvurderelig hjelp fra mitt livs store kjærlighet. Vi møtte hverandre på videregående og ble bestevenner, det var så og si en tilfeldighet at vi rotet en gang og fant ut at vi burde satse på hverandre i en alder av 20 år. Vi startet på bar bakke, uten noen penger og materielle goder (begge fra "fattige" familier) og har jobbet oss opp til gode jobber, kjøpt oss en fantastisk leilighet og i desember fikk vi vår hittil største gave, sønnen vår ble født noen dager før jul. Neste sommer reiser vi til statene for å gifte oss, jeg gleder meg over livet vårt hver dag og er utrolig takknemlig for alt vi har fått :)

LIVET MITT ER HELT TOPP NÅ!

Jeg skriver sjeldent her inne på anonymforum, har skrevet på denne tråden før, og etter en lørdagskveld her inne på forumet, måtte jeg bare skrive igjen.

Noen kvelder er det så mye tragiske/vonde/onde ting som blir skrevet om her inne at jeg lurer på hvorfor jeg leser videre, fordi stemningen her inne er nok til å få folk til å miste håpet for menneskeheten til tider. Vold, utro menn, X'er som har voldtatt, barn som blir utsatt for omsorgsvikt and the list goes on.

Jeg håper alle som leser videre i denne tråden forstår en ting, nemlig det at DU har rett på å bli lykkelig og ha det godt med deg selv og dine nærmeste. DU har noe i deg som gjør deg spesiell, du har noen som elsker deg, du er VERDT noe! Elsk deg selv, vit at du er enestående og fortjener kun det beste. Måtte alle kvinner (og menn og barn) der ute lære at de selv er hovedpersonen i eget liv og kun du har ansvar for deg selv!

Stor klem til alle slitere der ute, fortsett å håp og vær klar over at bak enhver sky finnes solen. Få hjelp hvis du trenger det, finn styrke til å forandre det som er feil i din verden, vær den beste moren for barna dine du bare greier, og nyt livet ditt!

Jeg signerer med nick fordi jeg har en merkelig magefølelse, den samme magefølelsen som fikk meg til å skrive dette noe "rare" innlegget i noens øyne. Jeg føler det er en grunn til at jeg måtte skrive det jeg nettopp skrev, kanskje fordi noen der ute trenger å høre det.

Ha en riktig god natt damer, ta vare på dere selv og de du elsker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...