Gå til innhold

Hyyyyl... Jævla


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

iPhone!

 

Fikk beskjed på iTunes at det var oppdateringer, og da kræsjet hele driten. Har brukt mange timer på utvalget av musikk og apps. Fikk beskjed at den måtte gjenopprettes under oppdateringen.

 

Det virker kanskje banalt, men er frustrerende. Selv etter gjenopprettingen skjærer det seg. Får beskjed om at simkortet er låst, selv om jeg låser det opp. Nå får jeg ikke brukt telefonen til å ringe med en gang! Vææ.

 

Dagens frustrasjon. Ikke har jeg en annen telefon heller, byttet for den andre gikk til h.... Aner bad carma her :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjiiipt! Noe lignende skjedde med meg en gang jeg skulle oppdatere gjennom iTunes. Måtte gjenopprette, men den klarte det ikke og hele greia bare hang seg opp.

 

Prøvde da å koble den til en PC nr. 2. Da fikk den til å gjenopprette, men mista all personlig info og musikk da. Men så litt senere så prøvde jeg å koble den til PC nr.1 (den som jeg brukte først til å oppdatere), og vips så fikk jeg all personlig info, musikk, bilder, ja alt kom tilbake. iTunes sikkerhetskopierer jo hver gang man kobler iPhone til så. DA ble jeg glad!! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...