Julymom2015 Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Denne prøvinga gjør meg litt gal.. Jeg tror jeg skal takke for meg, å prøve på egenhånd uten å sitte på BIM dag ut og dag inn, å lese om alle som greier det og alle spørsmål alle andre har, inkl. meg selv da ! Jeg har en følelse av at dette stresser meg ! Tok en stavtest fra billigtester både mandag og i går på morgenurinen, begge har vært svak svak positive, men strimmelene viser negativ..Så jeg anntar at jeg ikke er gravid ! Jeg skal trekke meg tilbake herfra en stund tenker jeg, så roer jeg meg ned og lener meg tilbake mens jeg venter på TR igjen etter SA'en.. Jeg kommer til å teste den 20 April hvis TR ikke har dukket opp av den enkle grunn at da er det 6 uker siden SA'en, så får jeg heller se da !! Til alle dere som har hjulpet meg og svart meg; Tusen takk for alle gode tips, råd, svar osv.. Men jeg tror ikke det er lurt av meg og være her lenger, tror ikke det er plassen for meg om jeg ønsker og bli gravid ! Man kan jo pådra seg teste-avhengighet her inne, å det vil jeg ikke, jeg vil heller leve med at jeg har sex når det passer meg, når jeg har lyst, å bare slippe EL tester osv.. No offence til dere som gjør det ! Men jeg tror ikke kroppen og psyken min tåler det Men jeg ser ikke vitsen i å sitte her å sløse bort tiden min og deppe over at jeg aldri blir gravid... Blir jeg gravid så skjer det sikkert en gang.. men med eller uten hjelp av BIM..
Gjest Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Hei på deg!! Jeg tenkte akkurat det samme når tanta kom sist (to uker siden snart) og da bestemte jeg meg for å kutte ut her, var flink i litt over en uke men så begynte jeg å titte litt igjen.. sukk..... men jeg prøver igjen å kutte ut, må ikke tenke på baby hele tiden, da skjer jo ingenting! Så jeg ser den, ønsker deg kjempe masse lykke til, håper vi kan komme tilbake med positive tester begge to og møtes i 1.trimester istedet hehe!
cathrine&emma Skrevet 31. mars 2011 #3 Skrevet 31. mars 2011 Jeg gjorde det, sluttet å tenkte på å bli gravid, bare fokuserte på meg selv , og andre, hadde sex fordi jeg ville og brydde meg ikke om EL tester.. Og jeg blei gravid bare mnd etter jeg sluttet med dette, mistet desverre når jeg var 5 uker, ..og nå er det snart 6 uker siden jeg mistet, og mensen har ikke dukket opp enda, så jeg skal ta en test til uka om den ikke dukker opp... men tror nok det var derfor jeg blei gravid, fordi jeg sluttet å tenke på det, og ta tester osv.. at det stresset meg ikke lengre.... Masse lykke til Håper det klaffer for deg snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå