♥lykkelig 2 barns mamma♥ Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Hei! Min snart 8 mnd gamle baby, spiser kun et par-tre skjeer med grøt morgen og kveld! Ellers ammer jeg ham! Dette har nå pågått ca en uke. Han driver også og får 3 tenner oppe, mulig dette er årsaken til at han ikke vil ha annet enn pupp. Flere som har opplevd dette?
Mjølkekua Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Snuppa her har aldri likt grøt, og har derfor ikke fått i henne stort av det på de 4 månedene vi har prøvd. Det går jo greit uten også. Gir brødskive med leverpostei, kaviar, litt ost etc. i stedet. Det går ned på høykant :-) Prøv noe annet, kanskje han rett og slett ikke er fan av grøt (sånn som min tulle).
sillyfilly og Olivia Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Kan du ikke gi brødskive i stedet for? Det er jo ingen krise om hun ikke spiser grøt. Det er ikke alle barn som liker konsistensen på grøt
This is me Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Det var igrunn likt her, hun ville ikke ha særlig grøt. Men nå har vi startet å blande inn et halvt beger med Hipp fruktmos i grøten, og hun elsker det! Spiser _mye_ mer enn før. I tillegg gir vi henne jus (nestle på glass) blandet med vann ved siden av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå