Gå til innhold

Blir man noen gang kvitt pigmentflekkene igjen?


<3 2prinser <3

Anbefalte innlegg

Fikk pigmentflekker rundt øynene da jeg var gravid med førstemann, så om sommeren så det jo ut som om jeg hadde gått med solbriller hver bidige dag..og nå med nr to, og sola er tilbake, så er "solbrillene" også tilbake..og det etter at jeg satt 15 min i solveggen på verandaen...

 

vet dere om det er noe å gjøre for å bli kvitt dette, eller er det kommet for å bli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk også pigmentflekker når jeg var gravid med nr 1 for 13 år siden. Jeg fikk "bart" og flekker i kinna og panna. Når sola begynner å ta om våren kommer dette alltid tilbake:( Så jeg tror at dersom du har fått det er det kommet for å bli...jeg bruker sunblock hele våren og sommeren. Heller være bleik enn flekkete;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk masse pigmentflekker på ryggen i første trimester,viste ikke at jeg var gravid å tok solarium. håper virkelig at de forsvinner for ryggen er noe jeg er fornøyd me hehe.. xxxx fingra, men d spørs om de har kommet for å bli:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke blitt kvitt mine. Flekker i panna, og rundt øynene. Har prøvd absolutt alt, inkl. laser, fruktsyrer, A-vit behandinger. Bruker faktor 30 hele tiden, men greier ikke å holde dem unna. Bruker stor hatt/caps og sunblock hvis jeg skal være lenge ute. Sitter aldri i solveggen lengre. Fryktelig kjipt, jeg som alltid har hatt fin, jevn hud som ble fort brun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk brune pigmentflekker på puppene (akkurat i kanten på bikinioverdelen, og litt over venstre armhule) da jeg gikk gravid første gang. Dette har dessverre bare blitt verre med åra. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har vært veldig plaget med pigment flekker på rygg, og dro derfor til hudspesialist.

 

Jeg fikk beskjed om å bruke fungeral flass-shampo på det. Det funker på meg :)

 

Jeg smurte på 2 ganger daglig i to uker, 1 gang daglig i 1 uke og deretter annenhver dag i to uker..

 

Uten at jeg hadde tenkt noe over det så sa en kompis;

Jøss, flekkene er borte jo :)

 

 

Anbefaler denne flass-shampoon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippiii, nå øyner jeg i det minste et håp om at det kan bli borte igjen :) Takker for alle svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...